يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 78808
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخی هدفمند در حال ترویج فساد در قم هستند

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: شبکه‌ای هدفمند در حال ترویج فساد در قم هستند که باید با شناسایی با هرگونه ناهنجاری در قم برخورد شود.
برخی هدفمند در حال ترویج فساد در قم هستند
برخی هدفمند در حال ترویج فساد در قم هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ عبدالکریم بهجت‌پور ظهر امروز در نشست قرارگاه 19 دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با انتقاد از نحوه نماهای ساختمان در شهر قم اظهار داشت: این نمادها در حال تخریب چهره شهر مقدس قم هستند و باید حساسیت‌ها نسبت به این موضوع به‌ویژه برای شهرداری بیشتر شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به نقش و ظرفیت مساجد یادآور شد: برای بهره‌گیری از این ظرفیت باید از توان مبلغان استفاده شود و حوزه علمیه خواهران در زمینه توانمندسازی مبلغان گام‌های مؤثری برداشته است.

وی با بیان اینکه 30 هزار نفر تاکنون از حوزه‌های علمیه خواهران فارغ‌التحصیل شده که آماده هرگونه همکاری برای کاهش ناهنجاری‌ها در قم هستند، عنوان کرد: شبکه‌ای هدفمند در حال ترویج فساد در قم هستند که باید با شناسایی با هرگونه ناهنجاری در قم برخورد شود.

مدیرکل ارشاد استان قم نیز در این جلسه با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در زمینه اقدامات فرهنگی تصریح کرد: تمام اقدامات فرهنگی بر عهده یک دستگاه یا یک نهاد نیست و اداره کل ارشاد نقش مهمی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

سید موسی حسینی کاشانی با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها از ارتباط با هنرمندان و اهالی رسانه استان استفاده می‌شود ابراز کرد: دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال از روز سه‌شنبه 28 خردادماه با حضور شرکت‌های معتبر و مهم کشور در حوزه فضای مجازی در قم برپا می‌شود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مختلف مردمی در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: این کار اولویت نخست بوده و باید به‌صورت جدی موردتوجه باشد

سیدمحمدتقی حسینی خاطرنشان کرد: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در استان قم مورد توجه باشد و اقداماتی با همکاری دادستانی و ناجای استان قم در این زمینه انجام‌ شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaaan0.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما