> خانه ووشو قم ميزبان لیگ قهرمانان | قم نیوز
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۴۳
کد مطلب : 79430
منبع : خبرگزاری فارس

خانه ووشو قم ميزبان لیگ قهرمانان

قم نيوز : رئيس هیأت‌ ووشو استان قم از برگزاري نخستين دوره لیگ قهرمانان ووشو با حضور ووشوكاران چهار رده سنی به ميزباني خانه ووشو قم خبر داد.
خانه ووشو قم ميزبان لیگ قهرمانان / ووشوكاران قم در المپياد استعدادهاي برتر ايران
خانه ووشو قم ميزبان لیگ قهرمانان / ووشوكاران قم در المپياد استعدادهاي برتر ايران
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: نخستین دوره لیگ قهرمانان ووشو با حضور استعدادهای رده‌های پایه و چهره‌های شاخص این رشته در دو بخش تالو و ساندای آقایان برنامه‌ریزی شده و طبق تقویم سال 1398 هیأت‌ ووشو قم روز سیزدهم مرداد ماه در خانه ووشو آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این هیأت‌ برای اهدای حکم، مدال و جایزه به تیم قهرمان، اضافه کرد: علاوه بر این رقابت‌ها، دیگر رویداد مهم طبق تقویم هیأت‌ به مسابقات قهرمانی قم اختصاص دارد که در واقع به منظور شناسایی نفرات برتر برای اعزام به دومین دوره مسابقات ووشو المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار شد.

رئیس هیأت‌ ووشو استان قم بیان کرد: کسب مدال و رفتن روی سکوهای برتر در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ایران برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و از تمامی باشگاه‌ها خواسته‌ایم که بهترین‌های خود را به این پیکارها اعزام کنند، رقابت‌هایی که در خانه ووشو از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

وی به برگزاری رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان قم نیز اشاره و ابراز کرد: بانوان ووشوکار شرکت کننده در این پیکارها برای کسب رتبه‌های برتر بخش مبارزه یا ساندا به میدان رفتند، این مسابقات با حضور 100 ووشوکار به انجام رسید و در مجموع از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت.

محمدزاده اضافه کرد: خانم‌ها زینب قرنلی، لیا یزدی، ملیحه شیرمحمدی، شهین رئیسی، نجمه مهرپرور، مینا شاه‌محمدی، فاطمه سلیمانی، ریحانه عامریان، خدیجه میرحیدری، سحر زارعی‌سینا، زهرا عزیزی و پروانه سیدپور در حضور شیهان صفرزاده و سنسی صفری قضاوت مسابقات ساندای بانوان را بر عهده داشتند.

وی در پایان به حضور ووشوکار جوان قم در دور جدید تمرینات تیم ملی ووشو جوانان ایران اشاره و اظهار کرد: مهدی اکبری‌مقدم بعد از اردوی قم، اکنون همراه با دیگر ملی‌پوشان در اردوی آماده‌سازی تیم ملی به میزبانی بندرعباس حضور دارد و امیدواریم یکی از نماینده‌های کشورمان در پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا در برونئی باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccx0qm.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما