سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 79603
منبع : خبرگزاری فارس

پايان ليگ آينده‌سازان تنيس ايران در قم / خاتم قم سوم شد

قم نيوز : ديدارهاي نيم‌فصل نخست ليگ آينده‌سازان تنيس پسران ايران بعد از يك هفته رقابت در قم با معرفي تيم‌هاي برتر و رتبه سومي ميزبان به كار خود پايان داد.
پايان ليگ آينده‌سازان تنيس ايران در قم / خاتم قم سوم شد
پايان ليگ آينده‌سازان تنيس ايران در قم / خاتم قم سوم شد
به گزارش قم نیوز طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ تنیس ایران دیدارهای نیم‌فصل نخست لیگ تنیس آینده‌سازان باشگاه‌های کشور در بخش پسران با حضور 38 از استان‌های مختلف کشور به میزبانی هیأت‌ تنیس استان قم به انجام رسید و میزبان در جایگاه سوم قرار گرفت.

بعد از رقابت تیم‌ها در مرحله مقدماتی، دیدارهای مرحله حذفی به انجام رسید و در نهایت چهار تیم آپتیژن (الف)، خاتم قم، مانی‌کلاب ساری و استقلال (الف) مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و از بین آنها دو تیم آپتیژن (الف) و استقلال به دیدار فینال مسابقات راه پیدا کردند.

در مرحله نیمه نهایی تیم تنیس خاتم قم مقابل استقلال (الف) به میدان رفت اما در پایان یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر مغلوب شد، ضمن اینکه آپتیژن (الف) با عبور از سد مانی‌کلاب ساری به فینال رسید، فینالی که با برتری دو بر صفر آپتیژن مقابل استقلال و قهرمانی این تیم در نیم‌فصل نخست لیگ آینده‌سازان تنیس ایران همراه بود.

این دوره از مسابقات ویژه تنیس‌بازان رده‌های سنی زیر 12 و 14 سال برگزار شد و شرکت کنندگان در مدت یک هفته در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم با یکدیگر رقابت کردند، مسابقاتی که در رده‌بندی آن تیم خاتم قم از سد مانی‌کلاب ساری عبور کرد و سوم شد.

38 تیم حاضر در این رقابت‌ها بعد از یک هفته رقابت به میزبانی هیات تنیس قم، به زودی با برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ فدراسیون تنیس اعلام می‌شود، در دور برگشت برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در شرایطی که سرداوری این نیم‌فصل نخست رقابت‌ها در قم بر عهده امیر دانشور بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexp8f.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما