سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 80558
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام كشتي‌گير قم به مسابقات جهاني استوني

قم نيوز : اعزام كشتي‌گير قم به مسابقات جهاني استونيكشتي‌گير ملي‌پوش قم براي اعزام به رقابت‌هاي 2019 كشتي فرنگي قهرماني رده سني جوانان جهان به اردوي آماده‌سازي تيم ملي دعوت شد.
اعزام كشتي‌گير قم به مسابقات جهاني استوني
اعزام كشتي‌گير قم به مسابقات جهاني استوني
به گزارش قم نیوز رضا مردی فرنگی‌کار جوان قم که سال گذشته عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران بود و همراه با این تیم به رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا رفت و نشان نقره قاره کهن را کسب کرد، اکنون یکی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان محسوب می‌شود.

مردی بعد از تداوم درخشش خود در رقابت‌های داخلی رده سنی جوانان، ماه‌ها در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران بود ولی از سوی کادر فنی برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا انتخاب نشد، کشتی‌گیری که در پیکارهای آسیایی 2018 نشان نقره نوجوانان قاره را به دست آورده است.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی 2019 در حالی برگزار می‌شود که کشتی‌گیران در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم زیر نظر حمید باوفا تمرین می‌کنند و 6 مربی در کنار وی در کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

تنها نماینده کشتی قم در اردوی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی کشورمان، رضا مردی در وزن 60 کیلوگرم است و این کشتی‌گیر باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در پیکارهای جهانی 2019 با میلاد رضانژاد و محمد خوانساری از خوزستان رقابت کند تا مجوز سفر به استونی را به دست بیاورد.

مربیان حاضر در کادر فنی تیم ملی حسن حسین‌زاده، مهرداد اسفندیاری‌فر، ایوب علایی، ملک‌محمد بویری، جاوید اوجی و علیرضا عزیزی هستند و تیم ملی به سرپرستی مهدی شربیانی روزهای 21 تا 27 مرداد ماه در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی شهر تالین استونی برابر حریفان به روی تشک می‌رود.

این در حالی است که همزمان چهار کشتی‌گیر قم به نام‌های علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری هم اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران هستند و زیر نظر محمد بنا برای اعزام به رقابت‌های جهانی این رده سنی آماده می‌شوند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcfctdc.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما