چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب : 80597
منبع : خبرگزاری تسنیم

مقاوم‌سازی و احداث 24 واحد آموزشی در بخش مرکزی قم

قم نيوز : شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای اداری شهرستان برگزار و در آن از کاهش ۴۰ درصدی جرائم در بخش مرکزی قم خبر داده شد.
از کاهش ۴۰ درصدی جرائم تا مقاوم‌سازی و احداث ۲۴ واحد آموزشی در بخش مرکزی قم
از کاهش ۴۰ درصدی جرائم تا مقاوم‌سازی و احداث ۲۴ واحد آموزشی در بخش مرکزی قم
به گزارش قم نیوز شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای اداری شهرستان امروز به ریاست بهرام سرمست استاندار قم در حسینیه فاطمه الزهرا(س) شهر قنوات بخش مرکزی برگزار شد.

مقاوم سازی و احداث 24 واحد آموزشی در بخش مرکزی قم

حمیدرضا شیخ‌الاسلام در این جلسه، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: به لطف الهی توانسته‌ایم 24 واحد آموزشی احداثی و مقاوم‌سازی در بخش مرکزی داشته باشیم که در طول 25 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ارتباط با ایجاد ناحیه و یا نمایندگی دستگاه‌های اجرایی ازجمله آموزش و پرورش در بخش مرکزی گفت: بر اساس قانون، مجوز ایجاد یک ناحیه یا ستاد در سطح کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مدرسه محوری اولویت نخست اداره کل آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: مدیران استان باید بر اساس این شعار به فعالیت بپردازند.

تعریف 20 پروژه با اعتباری بالغ‌بر ده میلیارد تومان

در ادامه فرماندار قم با بیان اینکه بخش مرکزی با قریب به 35 هزار نفر جمعیت و تقدیم 400 شهید همچنان پای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایستاده است، اظهار داشت: مردم قم در زمینه‌های مختلف همچنان به‌عنوان مردمی هوشمند، مداوم و آگاه در میدان هستند.

مرتضی حیدری با تأکید بر اینکه در طول سه سال گذشته تا امروز بخش مرکزی قریب به 70 میلیارد تومان از اعتبارات ارزش‌افزوده را جذب کرده است، افزود: نزدیک به 20 پروژه با اعتباری بالغ‌بر ده میلیارد تومان در بخش مرکزی تعریف‌شده است.

فرماندار قم با اشاره به موضوعات مطرح‌شده در این جلسه گفت: ترمیم آسفالت، تکمیل روشنایی و ایجاد راهنمایی و رانندگی در بخش مرکزی قم مطرح است که همه این موضوعات قابل‌بررسی بوده و امیدواریم با دستور استاندار حداکثر مساعدت با تخصیص اعتبارات لازم به عمل آید.

حیدری با اشاره به طرح محرومیت‌زدایی کامل 31 شهرستان در کشور ابراز کرد: ازآنجایی‌که قم تک شهرستان است این شهر و استان نیز مشمول این عنایت قرارگرفته است، امیدواریم بتوانیم بخش مرکزی به‌خصوص قمرورد و قنوات را در اولویت این موضوع قرار داده و با به‌کارگیری سرمایه‌های ارزشمند در رفع تمامی محرومیت‌ها پیش برویم.

کاهش 40 درصدی جرایم بخش مرکزی قم

وی در پایان عنوان کرد: در شرایط و وضعیت اقتصادی تقریباً نامناسب، آنچه سبب امیدواری ما می‌شود مهر و عطوفت به مردم است، انتظار نداریم به صد درصد خواسته‌ها پاسخ داده شود اما امیدواریم بتوانیم با همدلی و همراهی در رفع مشکلات تلاش کنیم.

سپس بخشدار بخش مرکزی قم با بیان مشکلات و معضلات بخش مرکزی اظهار داشت: آب‌رسانی به حوزه قمرود دوسوم انجام‌شده و بیش از ده میلیارد تومان پول نیاز است تا با انجام این پروژه مشکل آب‌رسانی این حوزه برطرف شود.

حاج حسینی بیان کرد: متأسفانه دو روستای این بخش در کانکس در حال تحصیل بودند که خوشبختانه دریکی از روستاها مدرسه ساخته شد و دانش آموزان روستای دیگر به روستای مجاور انتقال داده شدند.

وی از کاهش 40 درصدی جرائم بخش مرکزی قم در سال گذشته خبر داد و گفت: این مهم با بیش از 1600 ساعت دوره و کلاس آموزشی میسر شده است.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdciywav.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما