جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : 80899
منبع : خبرگزاری تسنیم

اصحاب رسانه قم با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

قم نيوز : جمعی از اصحاب رسانه استان قم هم زمان با روز خبرنگار بر سر مزار شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین از فرماندهان شهید هشت سال دوران دفاع مقدس حضور یافتند و با قرائت فاتحه، مزار این شهیدان را گل‌باران و عطرافشانی کردند.
اصحاب رسانه قم با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند
اصحاب رسانه قم با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند
به گزارش قم نیوز هم‌زمان با روز خبرنگار جمعی از اصحاب رسانه استان قم بر سر مزار شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین از فرماندهان شهید هشت سال دوران دفاع مقدس حضور یافتند و با قرائت فاتحه، مزار این شهیدان را گل‌باران و عطرافشانی کردند و همچنین شاخه‌های گلی بر روی مزار تعدادی دیگر از شهیدان قراردادند.

مهدی تاجیک مسئول بسیج رسانه استان قم، مجید تناور مدیرکل فضای مجازی سپاه قم،مدیران رسانه و برخی عکاسان و خبرنگاران استان در این مراسم حضور داشتند.

در ادامه نیز اصحاب رسانه بر سر مزار شهید محمدمهدی شریفی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، حضور پیدا کردند و با قرائت فاتحه‌ای آرامگاه این شهید را نیز عطرافشانی و گل‌باران کردند.

شهید مهدی زین‌الدین در 18 مهر 1338 در خانواده‌ای مذهبی در تهران متولد شد و با آغاز جنگ تحمیلی و رشادت‌های فراوانی که از خود نشان داد، سبب شد تا فرماندهان مسئولیت‌های حساس و کلیدی را به او واگذار کنند.

در آبان 1363 شهید مهدی زین‌الدین به همراه برادرش مجید که مسئول اطلاعات و عملیات تیپ 2 لشکر علی بن ابیطالب(ع) بود، برای شناسایی منطقه عملیاتی از کرمانشاه به سمت سردشت در حال حرکت بود که در درگیری با نیروهای ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

شهید محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان بود که در 17 مردادماه سال 77 در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسید و این روز در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز خبرنگار» نام گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnj0j.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما