يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 80987
منبع : خبرگزاری تسنیم

مشارکت خیرین در 4 ماه نخست سال در استان قم 70 درصد افزایش یافته است

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: با وجود شرایط ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، مردم استان قم افزایش مشارکت ۷۰ درصدی خیرین را ثبت کرده‌اند.
مشارکت خیرین در ۴ ماه نخست سال در استان قم ۷۰ درصد افزایش یافته است
مشارکت خیرین در ۴ ماه نخست سال در استان قم ۷۰ درصد افزایش یافته است
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری در استان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و بیان اهمیت فعالیت خبرنگاران در انعکاس اخبار و عملکرد مدیران اظهار داشت: تغییر نگاه مدیران به‌عنوان خدمتگزاران جامعه باید یکی از اولویت‌های حوزه مدیریت شود.

وی با ابراز نگرانی از شرایط اقتصادی جامعه و نیاز به حضور پررنگ خیرین در حمایت از مددجویان افزود: باوجود شرایط ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، مردم استان قم افزایش مشارکت  70 درصدی خیرین را ثبت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از پیوستن 8 هزار خانواده به مجموعه کمیته امداد در 4 ماه نخست سال خبر داد و گفت: با وجود حضور پرشور مردم در ماه رمضان و جذب یک هزار و 500 حامی و توزیع 15 هزار بسته معیشتی در این ماه،  پیوستن 8 هزار خانواده جدید ما را نیازمند حضور پررنگ‌تر مردم کرده است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر از توزیع گسترده گوشت در بین مددجویان  نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تا امروز برای تأمین گوشت  بیش از 8 هزار خانواده مددجویان، خیرین اعلام آمادگی کردند ولی منتظر مشارکت مردمی در این چندروزه باقی‌مانده تا عید قربان هستیم.

میرشکار حضور فعال مردم را در رفع مشکلات جامعه ستودنی خواند و ادامه داد: یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قم حرکت به سمت مشارکت‌های مردمی و حذف کمک‌های دولتی در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz9bw.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما