چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 8116
محمدی چهر خبر داد:

فعالیت 75 تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از فعالیت 75 تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
فعالیت 75 تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی چهر اذعان داشت: در ماه رمضان کشتارگاه ها مرغ را با قیمت چهار هزار و ۶۰۰ تومان به فروشگاه ها عرضه و فروشگاه های منتخب تنظیم بازار به قیمت چهار هزار و ۷۰۰ تومان در اختیار همشهریان قرار می دهند.

وی در خصوص برنج تهیه شده برای این ایام گفت: یک هزار و ۸۰۰ تن برنج تایلندی از تهران درخواست کرده ایم که در اختیار هیئت های مذهبی، فروشگاه ها و خیران قرار می گیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم قیمت عمده فروشی و خرده فروشی این برنج را هم به ترتیب کیلویی ۷۰۰ و ۷۵۰ تومان اعلام کرد.

محمدی چهر تعداد فروشگاه های منتخب سطح شهر را ۳۰۰ فروشگاه ذکر کرد.

وی از آغاز نمایشگاه طرح ضیافت از تاریخ ۲۹ تیرماه خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه قم بر پاست.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اضافه کرد: در این نمایشگاه مواد لبنی و پروتئینی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی، روغن، شکر و سایر اقلام ضروری مردم عرضه می شود.

محمدی چهر بیان داشت: کالای ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف پنج تا ۱۵ درصد عرضه می شوند.

وی اعلام کرد: فروش فوق العاده اصناف نیز از اوایل ماه مبارک رمضان به مدت ۱۵ روز اجرا می شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در بخش دیگری از سخنان خود از تشدید بازرسی ها در این ایام خبر داد و عنوان داشت: ۷۵ تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان فعال هستند.

محمدی چهر در خصوص قیمت زولبیا و بامیه نیز بیان داشت: قیمت این ۲ کالا هنوز اعلام نشده و احتمالا قیمت کشوری چهار هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.zn6t23nz-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما