جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 81372
منبع : خبرگزاری فارس

امام جمعه قم: دشمن به دنبال شبهه‌پراکنی در حوزه حجاب و عفاف است

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: امروز خانواده ها نقش اساسی در دیانت و عفاف فرزندان دارند؛ ما باید غم دیانت و عفاف فرزندان را داشته باشیم و به همین خاطر رهبری تاکید کردند که باید به مساله حجاب توجه ویژه شود و در نهادهای دولتی نظارت جدی روی این مساله شود.
دشمن به دنبال شبهه‌پراکنی در حوزه حجاب و عفاف است
دشمن به دنبال شبهه‌پراکنی در حوزه حجاب و عفاف است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه امروز قم، با اشاره به دلایل دشمنی مشرکین با مسلمانان اظهار کرد: مشرکین از ریشه با باورهای دینی مسلمانان مخالفند به همین خاطر از هر طریقی در صدد براندازی اسلام هستند و هر نظامی که براساس آن باشند به دنبال از بین بردن آن هستند.

وی با تاکید بر آیات قرآنی که دلایل و اهداف مشرکین از مقابله با اسلام را بیان می کند خاطرنشان کرد: به همین خاطر خداوند تاکید کرده که مسلمانان از هر قراردادی با مشرکین پرهیز کنند و تا زمانی که این تفکر بین مشرکین باشد چاره ای جز مقابله با آنها نیست.

امام جمعه قم با بیان اینکه به خاطر خوی استکباری خداوند آنها را در قرآن تجاوزگران بزرگ نامیده است گفت: احکام اسلام براساس فطرت انسان و با منطق و اصول تبیین شده است.

وی با اشاره به روز بزرگداشت پزشک گفت: پزشکان به سمت و کار خود یعنی طباطب به عنوان امری مقدس برای خدمت به خلق خدا نگاه کنند و رعایت حال مردم را داشته باشند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: این سنت حسنه به پاس خدمات شهیدان رجایی و باهنر کلید خورد و دولت تدبیر و امید 6 سال فرصت خدمت به مردم را داشت و دو سال پایانی فرصت جمع بندی و به سرانجام رساندن طرح ها و برنامه های نیمه کاره است.

وی با اشاره به سالروز وفات شیخ عباس قمی افزود: اثرات این دانشمند فراتر از زمان خود بود و این مرحوم الگویی برای علمای ماست که با اثرات خود پیشگام در آینده باشند.

امام جمعه قم با اشاره به ایام نزول آیه تطهیر و مباهله و انگشتربخشی امام علی(ع) و نزول سوره هل اتی در شان اهل بیت پیامبر گفت: این مناسبت ها فرصت های خوبی برای تاسی به اهل بیت و اثبات تشیع با توجه به این روزها است؛ غدیر درس های زیادی دارد و به ما آموخت که مسلمانان بر سر بیعتی که داشتند باید بنشینند و مخالفت با غدیر مخالفت با خدا و ولایت است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: امروز خانواده ها نقش اساسی در دیانت و عفاف فرزندان دارند؛ ما باید غم دیانت و عفاف فرزندان را داشته باشیم و به همین خاطر رهبری تاکید کردند که باید به مساله حجاب توجه ویژه شود و در نهادهای دولتی نظارت جدی روی این مساله شود.

سعیدی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال شبهه پراکنی در حوزه حجاب و عفاف است افزود: دشمن به دنبال ترویج هوس ها است و جبهه اصلی کار امروز در حوزه فرهنگی است؛ صدا و سیما و نهادها و جوانان خاکریزها را در جبهه فرهنگی بنا کنند و آنهایی که در برهه های مختلف نقشه های دشمنان را بر ملا کردند توجه کنند که دشمن عفت و فرهنگ جامعه را هدف گرفته است و قطعا این بار هم ملت دشمن را به خاک خواهند کشاند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauena.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما