سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 81533
منبع : خبرگزاری فارس

مرکز علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در 5 رشته دانشجو می پذیرد

قم نيوز : مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: مرکز علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در 5 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌ پذیرد.
مرکز علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در 5 رشته دانشجو می پذیرد
مرکز علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در 5 رشته دانشجو می پذیرد
به گزارش قم نیوز سید مهدی علیزاده طباطبایی از آغاز به کار مرکز علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و پذیرش دانشجوی این مرکز از مهر ماه سال جاری خبر داد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: پتانسیل های موجود در منطقه ویژه اقتصادی برای توسعه آموزش های مهارتی بسیار است و ارتقاء سطح مهارتی شاغلین حاضر در کارخانه ها، کارگاهاه ها و شرکت های فعال در منطقه سلفچگان می‌تواند عامل تاثیر گذاری در افزایش بهره وری و تربیت نیروی ماهر و توانمند مورد نیاز محیط های تولیدی و صنعتی و خدماتی مستقر در  این منطقه باشد.

علیزاده طباطبایی در ادامه با توجه به رشته های مهارتی تصویب شده در پذیرش مهر ماه سال جاری بیان داشت: این مرکز علمی کاربردی در 5 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های کاردانی حرفه‌ای بازرگانی - امور گمرکی، کاردانی حرفه‌ای بازرگانی – انبارداری، کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی، کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی، کاردانی حرفه‌ای حسابداری - حسابداری صنعتی، کارشناسی حرفه‌ای حسابداری - حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی دانشجو می پذیرد.

وی افزود: از نکات قابل توجه این مرکز حضور در محیط کار و امکانات و کارگاه های مجهز موجود در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، اختصاص سرویس رفت و برگشت برای دانشجویان و امکانات رفاهی همچون سلف غذای گرم است.

مدیرعامل منطقه اقتصادی سلفچگان در پایان اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از ظرفیت های خوبی برای توسعه آموزش های مهارتی برخوردار است. در بازدید مسئولین دفتر گسترش دانشگاه جامع علمی کاربردی از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و چند واحد، صنعتی و خدماتی مستقر در منطقه به وجود محیط کارهای متنوع در این منطقه و ظرفیت های تولیدی و صنعتی و خدماتی در راستای توسعه و ارتقا آموزشهای مهارتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtieo.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما