سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 81541
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخی پروژه‌های نیمه‌ تمام قم مانند دمل چرکین ‌فکر مسئولان را ‌مشغول کرده است

قم نيوز : استاندار قم گفت: در استان ما وارث برخی پروژه‌ها هستیم که عمرشان از عمر متولیان و مسئولان آن بیشتر شده است، پروژه‌های نیمه‌تمامی که همچون دمل چرکین فکر مسئولان را به خود مشغول کرده و باید به اتمام برسند.
برخی پروژه‌های نیمه‌ تمام قم مانند دمل چرکین ‌فکر مسئولان را ‌مشغول کرده است
برخی پروژه‌های نیمه‌ تمام قم مانند دمل چرکین ‌فکر مسئولان را ‌مشغول کرده است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 9 پروژه آموزشی و پرورشی استان، با اشاره به افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید مصطفی چمران اظهار داشت: افتتاح چنین پروژه‌هایی بنیادی و کاربردی هستند.

استاندار قم با اشاره به اینکه افتتاح چنین فضاهایی به برکت جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: علم کاربردی و علمی که منتهی به شغل و مهارت شود باید سرلوحه آموزش‌های ما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه هنرستان یک سیاست اصولی آموزش و پرورش است، تصریح کرد: پروژه هنرستان فنی حرفه‌ای شهید چمران مشمول مرور زمان شده اما به همت مسئولان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس  پروسه کلنگ به قیچی منتهی شده است.

سرمست اظهار داشت: در استان قم ما وارث برخی پروژه‌ها هستیم که عمرشان از عمر متولیان و مسئولان آن بیشتر شده است، پروژه‌های نیمه‌تمامی که همچون دمل چرکین فکر مسئولان را به خود مشغول کرده و باید به اتمام برسند.

استاندار قم بیان کرد: علاوه بر اینکه باید فضاهای هنری را گسترش کنیم، باید برای نسل جدید مدیریت استعداد داشته باشیم که لازمه آن کشف استعدادها و شناخت این استعدادها است.

وی با بیان اینکه اغلب مدیران و دولتمردان کشور از مناطق محروم برخاسته‌اند، تأکید کرد: شهد رجایی خود الگویی برای ما است که از دست‌فروشی شروع کرده و به مقام ریاست جمهوری رسیده است.

سرمست ابراز کرد: ما همچون برخی کشورها دچار نظام کاستی و طبقاتی نبوده‌ایم که افراد محروم و کم برخوردار نتوانند به مقامات عالی برسند.

استاندار قم با تأکید بر گسترش فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق کم برخوردار عنوان کرد: باید استعدادها را شناسایی و کشف کنیم تا بتوانیم این استعدادها را بالفعل کرده و آن‌ها را تکریم و تجلیل کنیم.

وی لازم توسعه و داشتن آینده روشن را تجلیل و تکریم از سازندگان آینده روشن دانست و خاطرنشان کرد: امسال موفقیت‌های خوبی در کنکور امسال داشتیم که امیدواریم این موفقیت‌ها روزافزون شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizwav.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما