سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : 81555
استاندار قم خبر داد

تشکیل تیم بازرسی استانداری جهت بررسی حادثه خودسوزی یک فرزند شهید در قم

قم نيوز : سرمست گفت: این حادثه بیش از هرکس خانواده شهدا را آزرده است و بنده در این مورد، تیم بازرسی تشکیل دادم و گزارش‌هایی نیز دریافت شده است.
سرمست خبر داد: تشکیل تیم بازرسی استانداری جهت بررسی حادثه خودسوزی یک فرزند شهید در قم
سرمست خبر داد: تشکیل تیم بازرسی استانداری جهت بررسی حادثه خودسوزی یک فرزند شهید در قم
به گزارش قم نیوز م بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به حادثه #خودسوزی_یک_فرزند_شهید و فوت در اثر خودسوزی در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: این حادثه بیش از هرکس خانواده شهدا را آزرده است و بنده در این مورد، تیم بازرسی تشکیل دادم و گزارش‌هایی نیز دریافت شده است.

وی بابیان اینکه رصد تمام سازمان‌های دولتی به‌صورت محسوس و نامحسوس توسط اداره کل برنامه‌ریزی و اداره کل بازرسی و حراست استانداری صورت می‌گیرد، افزود: همه ما از حادثه تلخ جان باختن فرزند شهید در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم آزرده شدیم و بنده به‌نوبه خودم این حادثه را به خانواده شهید عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

سرمست با اشاره به اینکه از نوروز 98 تاکنون تیمی در استانداری به‌منظور ارزیابی نحوه پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به ارباب‌رجوع تشکیل شده است، تصریح کرد: همه ما باید به مردم پاسخگو باشیم و مهم‌ترین رکن جامعه مردم هستند که ما موظفیم تمام توان خود را در خدمت و پاسخگویی به آنها به‌کار گیریم.

استاندار قم از دستگاه‌های استان، تقویت ارتباط با مردم و بهبود خدمت را خواستار شد و خاطرنشان کرد: برای موضوعات و اتفاقات گوناگون تیم بازرسی زیرنظر استاندار تشکیل شده و این روند ادامه دارد تا موضوعات تا مشخص شدن جوانب گوناگون و برطرف شدن مشکل و برخورد با خاطیان احتمالی پیگیری شود.


یک فررزند شهید ۴۷ ساله شنبه صبح در غیاب مدیرکل بنیاد شهید قم و همکاران وی، در مقابل در دفتر مدیر کل بنیاد شهید قم خودسوزی کرد و به سبب سوختگی بالای ۸۰ درصد، علی رغم انتقال به تهران روز بعد جان سپرد.

احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس و عضو هیات رییسه، در گفتگو با خبرنگار قم نیوز از حضور مدیرکل بازرسی بنیاد شهید در قم و ارائه گزارش این حادثه روز چهارشنبه در هیات دولت خبر داد.

گزارش ویدئویی خودسوزی یک فرزند شهید در قم را نیز اینجا ببینید.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcdkk0j.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما