يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 81876
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاد حوزه علمیه قم:

خادمان مردم نامزد انتخابات شوند

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: کسانی که قصد خدمتگذاری به مردم و توسعه و پیشرفت کشور را دارند ، نامزد انتخابات مجلس یا شورای اسلامی شهر شوند.
خادمان مردم نامزد انتخابات شوند
خادمان مردم نامزد انتخابات شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی شنبه شب در جمع عزاداران حسینی در هیأت رزمندگان اسلام قم افزود: کسانی که قصد خدمت خالصانه و صادقانه به مردم را ندارند، اگر در مجلس شورای اسلامی یا شوراهای  شهر حضور یابند، بر اساس آموزه های دینی خیانت کرده اند.

وی با بیان اینکه اگر می خواهید به مجلس بروید تا پشت خود را ببندید، هرگز این کار را نکنید، اظهار داشت: برخی کاندیداها مبالغ هنگفتی را برای تبلیغات هزینه می کنند، مگر در مجلس چقدر درآمد دارید، پس بهتر است جای خود را به افراد اصلح بدهید.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اسلام هیچگاه دنیا را بدون آخرت و آخرت را بدون دنیا نمی خواهد، اظهار داشت: انسان سعادتمند کسی است که از تمام مراحل زندگی خود، در راه رشد و کمال و تعالی به نحو احسن استفاده کند.

وی با بیان اینکه از دیدگاه اسلام، کسی که همیشه خود را همرنگ جماعت می کند، به هیچ عنوان پسندیده نیست، خاطرنشان کرد: کسی که در هر شرایط و موقعیتی هضم شده و رنگ عوض می کند، در آخر باعث ضلالت و گمراهی او می شود.

رفیعی در پایان با بیان اینکه بهترین امت کسانی هستند که هم خود را از گناه و گمراهی حفظ می کنند و هم دیگران را به سمت خیر و نیکی فرامی‌خوانند، تصریح کرد: مؤمنان با شناخت حقیقت دنیا و آخرت و آگاهی و بصیرت واقعی، در جهان پیرامون خود بسیار تأثیرگذارند.

جلسات عزاداری هیأت رزمندگان اسلام قم از اولین شب ماه محرم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و مداحی حاج حسن شالبافان و با حضور خیل عظیم سوگواران شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مجتمع امام خمینی(ره) تشکیل می شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmoeo.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما