سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 81921
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو انجمن سواد رسانه ای ایران:

ارتقای سواد رسانه ای جامعه به نشر پیام ناب عاشورا کمک می کند

قم نيوز : عضو انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: بی شک یکی از عواملی که به نشر و ترویج پیام ناب نهضت عاشورا کمک می کند، ارتقای سواد رسانه ای افراد جامعه است.
ارتقای سواد رسانه ای جامعه به نشر پیام ناب عاشورا کمک می کند
ارتقای سواد رسانه ای جامعه به نشر پیام ناب عاشورا کمک می کند
به گزارش قم نیوز علی صابری ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: پیام ناب و صریح نهضت عاشورای سیدالشهدا(ع) در درجه اول بندگی خدا و تسلیم نشدن در برابر غیرخدا و سپس تلاش همه جانبه برای اصلاح جامعه ست و لذا شعار محوری امام حسین(ع) در این قیام، "هیهات مناالذله" است.

وی افزود: ذلت در برابر طاغوت و استکبار به هیچ وجه در قاموس نهضت حسینی نمی گنجد و از این رو، کسانی که محب و عزادار امام حسین(ع) هستند باید به تاسی از مولا و ارباب خود، آزاده  و شجاع و غیور باشند و در برابر دشمنان، سر خم نکنند.

این محقق و پژوهشگر فضای مجازی همچنین گفت: ما از طریق بستر فضای مجازی و با تأکید بیش از پیش بر مقوله سواد رسانه ای، ضمن آن که به شبهات دشمن در زمینه عاشورا و قیام امام حسین(ع) پاسخ می دهیم، می بایست شرایطی فراهم کنیم که باور و اعتقاد مردم و جوانان به مباحث دینی روز به روز بیشتر شده و تعمیق مطلوبی پیدا کند که اگر این گونه شد در سایه بصیرت دینی و ولایی، دشمن در مقابل ما راه به جایی نمی برد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6ona.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما