دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 82229
منبع : خبرگزاری فارس

حرکت در آموزش و پرورش باید منجر به رشد متوازن دانش آموزان شود

قم نيوز : معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در مقوله تعلیم و تربیت باید نگاهی تمام ساحتی داشته باشیم یادآور شد: در نظام آموزش و پرورش باید حرکت ما به گونه ای باشد که دانش آموزان در ابعاد مختلف رشدی متوازن داشته باشند.
حرکت در آموزش و پرورش باید منجر به رشد متوازن دانش آموزان شود
حرکت در آموزش و پرورش باید منجر به رشد متوازن دانش آموزان شود
به گزارش قم نیوز مهرزاد حمیدی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ شکوه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به اینکه در دهه چهارم انقلاب اسلامی مسئله تمدن سازی اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، بیان کرد: در مسئله تمدن سازی اسلامی توجه به مسئله آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول آموزش و پرورش مبتنی بر تعلیم و تربیت اسلامی است گفت: این سند برای آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است و امروز شاهد هستیم که تجربه و توانایی لازم برای عملیاتی شدن این سند در آموزش و پرورش مهیا شدها ست.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پوشش 100 درصدی آموزش در مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: در مقطع متوسطه نیز آمار در این بخش قابل قبول است.

وی با تاکید بر اینکه در مقوله تعلیم و تربیت باید نگاهی تمام ساحتی داشته باشیم یادآور شد: در نظام آموزش و پرورش باید حرکت ما به گونه ای باشد که دانش آموزان در ابعاد مختلف رشدی متوازن داشته باشند. البته در آموزش و پرورش قم شاهد جاری بودن این نگاه تمام ساحتی هستیم.

حمیدی حضور 14 میلیون و 500 هزار دانش آموز در کلاس‌های درس همزمان با آغاز سال تحصیلی را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال یک میلیون نفر از معلمان به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccoiq4.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما