سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 82250
منبع : خبرگزاری فارس

ارزیابی ماهانه عملکرد شهرداری برای کنترل حرکت در مسیر بودجه سالیانه

قم نيوز : معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از ارزیابی ماهانه عملکرد شهرداری برای کنترل حرکت در مسیر بودجه مصوب سالیانه شهرداری خبر داد.
ارزیابی ماهانه عملکرد شهرداری برای کنترل حرکت در مسیر بودجه سالیانه
ارزیابی ماهانه عملکرد شهرداری برای کنترل حرکت در مسیر بودجه سالیانه
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر با اشاره به وضعیت کارکرد سامانه ارزیابی عملکرد شهرداری قم، اظهار کرد: این سامانه داخلی است و در برخی شاخص‌ها به سامانه بازخورد استراتژیک نزدیک می‌شود اما عموما شاخص‌های متعددی در آن وجود دارد تا سازمان شهرداری به درستی و بر اساس بودجه مصوب سالیانه به کار خود ادامه دهد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر وظایف متعددی که در بخش‌های مختلف مالی، اداری، خدماتی و غیره شهرداری پیش‌بینی شده است، افزود: این سامانه عملکرد کلیه واحدها را ارزیابی می‌کند تا مجموعه سازمانی کار خود را درست انجام دهد و از طرف دیگر وظایفی که در بودجه برای هر بخش پیش‌بینی شده است را نیز بررسی می کند.

رنجبر گفت: نتیجه این فعالیت‌ها و خدمات منجر به این می‌شود که شهرداری به شاخص‌ها و اهدافی که پیش‌بینی کرده است پایبند بوده و بر اساس بودجه مصوب توسط شورای اسلامی شهر حرکت کند.

وی بیان کرد: به جز این وظایف، این سامانه وظایف بین سازمانی در داخل شهرداری را هم به صورت ماهیانه کنترل می‌کند تا مطمئن شویم سازمان در داخل خود هم درست کار می‌کند و در مسیر اهداف چشم‌انداز قرار دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgzx97.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما