يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۷
کد مطلب : 82374
منبع : خبرگزاری فارس

استفاده از تجربیات اعضای ادوار گذشته برای تحقق اهداف شورا

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: شورای استان با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف به دنبال استفاده از تجربیات اعضای ادوار مختلف است تا بتواند اهداف مورد نظر را با سرعت بیشتری تحقق بخشد.
استفاده از تجربیات اعضای ادوار گذشته برای تحقق اهداف شورا
استفاده از تجربیات اعضای ادوار گذشته برای تحقق اهداف شورا
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر عصر امروز در دومین نشست ادوار شورای اسلامی استان قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه استاندار و شهردار قم شوراباور و شورایاور هستند، اظهار کرد: این مسؤولان طی مدتی که در استان و شهر قم فعالیت داشته‌اند به‌خوبی یاور شوراها بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین نعمت برای شوراییان خدمت به مردم است، اضافه کرد: در این نشست گردهم آمده‌ایم تا بتوانیم شاهد تبادل نظر و افزایش ارتباط میان ادوار شورای اسلامی استان قم باشیم.

رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: این شورا با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف به دنبال استفاده از تجربیات اعضای ادوار مختلف است تا بتواند اهداف مورد نظر شورای اسلامی را با سرعت بیشتری تحقق بخشد.

وی از ارتباط مطلوب این مجموعه با دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و ادامه داد: هر چند مشکلات و معضلات موجود در برخی از عرصه‌های استان قابل توجه است اما امیدواریم با مشارکت و همیاری مجموعه‌ها مختلف بتوانیم در حد توان در راستای رفع آن‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdos0j.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما