پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 82507
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری مراسم خطبه خوانی ویژه آتش‌نشانان قمی

قم نيوز : همزمان با هفته آتش‌نشانی مراسم خطبه‌خوانی ویژه کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
برگزاری مراسم خطبه خوانی ویژه آتش‌نشانان قمی
برگزاری مراسم خطبه خوانی ویژه آتش‌نشانان قمی
به گزارش قم نیوز به مناسبت ایام روز آتش نشان مراسم خطبه خوانی ویژه کارکنان و آتش نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در مسجد بالاسر حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی معنوی برگزار شد حجت‌الاسلام والمسملین صفر فلاحی مشاور تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه شهدا در مقوله ایثار در بالاترین جایگاه قرار دارند بیان کرد: آتش نشانان نیز در میدان عمل برای کمک رسانی به هم نوعان جلوه هایی از ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش می‌گذارند.

مشاور تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه بین آستان مقدس و سازمان آتش نشانی تعامل و همکاری خوبی وجود دارد، گفت: در مناسبت های مختلف نخستین کسانی که برای حضور در صحنه و انجام وظیفه آمادگی خود را اعلام کرده اند آتش نشانان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان بسیاری در مسیر خدمت به مردم از جان خود گذشته‌اند افزود: بر همه کسانی که در مسیر خدمت به مردم از جان خود گذشته و آن را در طبق اخلاص نهادند درود و سلام می فرستیم.

در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت به در رثای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش به ذکر مصیبت پرداخت و شرکت کنندگان در این مراسم به سوگواری پرداختند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbzsbw.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما