جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 82539
منبع : خبرگزاری فارس

تقویت تیم درمانی در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: تیم این جمعیت در موکب حرم کریمه اهل بیت(س) از 40 نفر به 53 نفر افزایش یافته است.
تقویت تیم درمانی در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)
تقویت تیم درمانی در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان امروز با اشاره به حضور تیم پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر در موکب حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: امسال با توجه به پیش بینی افزایش تعداد زائرین در مراسم زیارت اربعین، تیم این جمعیت در موکب حرم کریمه اهل بیت(س) را از 40 نفر به 53 نفر افزایش دادیم.

وی ادامه داد: موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عمود 1080 دارای آمبولانس است و بیمارانی که از این موکب به بیمارستان‌های عراق اعزام می‌شوند، درمان آن‌ها در این بیمارستان‌ها به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: امکان ایجاد یک درمانگاه در چادر وجود ندارد و برپایی درمانگاه نیازمند ساختمان با امکانات لازم است تا از لحاظ بهداشتی برای ارائه خدمات پزشکی مشکلی وجود نداشته باشد، چنین شرایطی در بین موکب‌های استان قم تنها در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) فراهم است.

گلفشان ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال احمر استان قم در موکب حرم حضرت معصومه(س) را کامل دانست و تصریح کرد: این مجموعه در سال گذشته در بین مراکز درمانی زیرنظر حج و زیارت در زیارت اربعین رتبه نخست را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ارائه خدمات درمانی، پانسمان، دارو و بخیه انجام می‌شود، به دلیل نزدیکی موکب به کربلا، حجم مراجعات به درمانگاه موکب بالا است و در چند سال گذشته موارد برق گرفتگی و سقوط ارتفاع نیز به درمانگاه ارجاع داده شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyn97.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما