يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : 82605
منبع : خبرگزاری فارس

گلباران افشید قم در آغاز مسیر صعود به لیگ برتر

قم نيوز : فوتبالیست‌های افشید قم فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را با قبول یک شکست سنگین آغاز کردند.
گلباران افشید قم در آغاز مسیر صعود به لیگ برتر
گلباران افشید قم در آغاز مسیر صعود به لیگ برتر
به گزارش قم نیوز تا سال گذشته تیم صبای قم در لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حضور داشت، تیمی که از لیگ برتر با کسب نتایج ضعیف به مسابقات لیگ دسته اول این رده سنی سقوط کرد و امسال تیمی که در لیگ دسته اول حضور دارد، تیم افشید است که جایگزین صبای قم شده است.

افشید قم در حالی گام به مسابقات فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور گذاشته که احسان کریمی هدایت این تیم را بر عهده دارد، مربی جوانی که حضور در رده‌های پایه تیم‌های صبای قم و سیاه‌جامگان را در کارنامه دارد و با افشید به دنبال بازگشت مجدد به لیگ برتر جوانان کشور است.

با انجام قرعه‌کشی مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران، تیم افشید قم در گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های پدیده غرب کرمانشاه، گهر درود، وحدت بروجرد و استقلال کاشان هم‌گروه شده و نخستین مسابقه خود را در ورزشگاه اختصاصی مقابل نماینده کرمانشاه برگزار کرد.

در شرایطی که رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول جوانان با حضور تعداد ۲۹ تیم در پنج گروه برگزار می‌شود، در پایان مرحله مقدماتی دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند اما نتیجه‌ای که تیم جوانان افشید قم در هفته نخست مسابقات مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال مقابل پدیده غرب کرمانشاه برگزار کرد، حکایت از اوضاع نگران‌کننده افشید قم دارد.

شاگردان احسان کریمی در هفته نخست لیگ در ورزشگاه جهان‌پهلوان تختی قم میزبان تیم پدیده غرب کرمانشاه بودند اما در پایان با نتیجه ضعیف و دور از انتظار چهار بر یک شکست خوردند تا سه امتیاز را تقدیم حریف خود کرده و با این نتیجه به قعر جدول رده‌بندی این مسابقات بروند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamina.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما