چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 8263
شهردار پردیسان خبر داد:

احداث ساختمان اداری شهرداری پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه پردیسان گفت: ساختمان اداری شهرداری پردیسان در زمینی به مساحت پنج هزار و 192 متر مربع احداث می‌شود.
احداث ساختمان اداری شهرداری پردیسان
به گزارش قم نیوز، موسی حاتمی امروز اظهار داشت: این ساختمان در بلوار دانشگاه و در هشت طبقه احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: زمین این ساختمان از سوی سازمان مسکن و شهرسازی ارائه شده و زیربنای این ساختمان هفت هزار متر مربع است.

شهردار منطقه پردیسان در خصوص زمان اجرای این پروژه گفت: در حال حاضر پروژه آغاز شده و بخشی از دیوارکشی‌های آن نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: قرار است طی دو سال این ساختمان به بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند تمام امور مربوط به شهرداری منطقه پردیسان را با سهولت پیگیری کنند.

حاتمی اظهار داشت: ۲/۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این ساختمان در نظر گرفته شده که تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

شهردار پردیسان گفت: با عنایت شهردار قم اقدامات خوبی در شهرک پردیسان انجام شده و فضای ظاهری این شهرک تغییر کرده است.

وی ادامه داد: هدف خدمتگزاران مردم در شهرداری این است تا بتوانند فضای مناسب شهری را ارائه کنند؛ از این رو باید مردم نیز با شهرداری همکاری داشته باشند.

حاتمی یکی از اقدامات صورت گرفته در پردیسان را جدول‌گذاری و اصلاح پیاده رو ها عنوان کرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته که ادامه دارد.

شهردار پردیسان تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده شنیدن تمام نظرات و پیشنهادات مردم است تا بتوانیم مشکلات همشهریان را برطرف کنیم.

وی احداث ساختمان آتش نشانی و پارک شهر پردیسان را از دیگر پروژه‌های در دست احداث این منطقه دانست و بیان کرد: این پروژه‌ها نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند تا همشهریان بتوانند از امکانات ارائه شده استفاده کنند.

حاتمی افزود: گسترش فضای سبز در شهرک پردیسان در دستور کار است که با اضافه کردن چندین پارک این امر را محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.inak49nue5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما