قم نيوز : رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، با بیان اینکه در قم یک‌هزار و 293 شهید بین‌المللی مدفون هستند، گفت: این شهدا از 9 کشور جهان در قم دفن شده‌اند که شامل شهدای فاطمیون، زینبیون و شهدایی از کشورهایی هم‌چون فرانسه هستند.
1293 شهید بین‌المللی در قم مدفون هستند/ دعوت از هنرمندان برای تولید آثار ماندگار درباره شهدای قم
1293 شهید بین‌المللی در قم مدفون هستند/ دعوت از هنرمندان برای تولید آثار ماندگار درباره شهدای قم
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده در نشست خبری با رسانه‌ها، با بیان اینکه در قم هزار و 293 شهید بین‌الملل مدفون هستند، اظهار کرد: این شهدا از 9 کشور جهان در قم دفن شده‌اند که شامل شهدای فاطمیون، زینبیون و شهدایی از کشورهایی همچون فرانسه هستند.

حاجی‌زاده با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص کنگره‌های شهدا اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید دارند که برگزاری کنگره‌ها باید برانگیختگی در جامعه ایجاد کرده و صدای شهدا به درستی به گوش مردم رسانده شود.

وی با بیان اینکه شهدا بعد از شهادت جلوه و ظهور و بروز ویژه‌تری در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: ما از هر کسی که توان و تخصصی دارد که می‌تواند جلوه و ظهور و بروز شهدا را در جامعه بیشتر کند، دعوت می‌کنیم تا به مجموعه ستاد کنگره کمک کرده و آثار مرتبط با شهدا را تولید کنند.

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم بیان کرد: همچنین تاکید رهبری بر تولید آثار ماندگار در حوزه شهدا با استفاده از ظرفیت هنر است که در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌هایی داشته ایم.

حاجی‌زاده با تاکید بر ضرورت تولید آثاری اثرگذار در حوزه معرفی شهدا گفت: بنا بر این داریم که آثاری در خصوص شهدا تولید کنیم که در جامعه مورد استقبال و اثرگذاری واقع شود؛ به همین خاطر دست یاری به سوی تمام هنرمندان، نویسندگان، فیلمسازان و اقشار متخصص جامعه برای تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ شهید و شهادت دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcez78v.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما