پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 83044
منبع : خبرگزاری فارس

قم در رتبه دوم سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی

قم نيوز : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: استان قم با عقد 154 قرارداد برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی، رتبه دوم کشور را در نیمه نخست سال جاری کسب کرد.
قم در رتبه دوم سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی
قم در رتبه دوم سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی
به گزارش قم نیوز اسرافیل شعاعی با تاکید براینکه شهرک‌های صنعتی قم در مسیر توسعه قرار گرفته‌اند اظهار کرد: شاخص اصلی عملکردی شهرک‌های صنعتی جذب سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر شهرک‌های صنعتی قم در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: خوشبختانه با توجه به شاخص‌های سرمایه گذاری در استان و بخصوص شرایط مناسب شهرک‌های صنعتی قم و با وجود تلاش‌های دشمنان انقلاب روزبه روز شاهد افزایش سرمایه گذاران در بخش تولید و صنعت استان هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم دستیابی به موفقیت‌های بخش تولید و صنعت را گام نهادن در اقتصاد مقاومتی دانست و یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم با نگاه به توانمندی‌های داخل کشور و تلاش برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی توانسته است در سه ماهه نخست سال جاری 98 قرارداد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم منعقد کند.

وی رتبه استان قم در فصل بهار را اول و در نیمه ماهه نخست سال را با انعقاد 154 قرارداد، رتبه دوم برشمرد و تصریح کرد: این موفقیت با حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش مضاعف مجموعه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی قم به دست آمده است.

شعاعی افزود: در شاخص میزان اراضی واگذاری به متقاضیان نیز در مجموع نیمه نخست سال جاری توانستیم بالغ بر 56 هکتار زمین در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم که امیدواریم بتوان تا پایان سال این میزان را افزایش دهیم تا زمینه‌های لازم برای اشتغال و تولید پایدار را در استان به تثبیت برسانیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci5uav.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما