دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 83322
منبع : خبرگزاری فارس

استفاده از همه ظرفیت های ملی و استانی برای بهره برداری از 3 پروژه مهم قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: پروژه‌های مترو، قطار سریع السیر تهران- قم -اصفهان و فرودگاه قم مورد توجه مدیریت استان بوده و برای دستیابی به پیشرفت در این 3 پروژه در حال پیگیری برای استفاده از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی، هستیم.
استفاده از همه ظرفیت های ملی و استانی برای بهره برداری از 3 پروژه مهم قم
استفاده از همه ظرفیت های ملی و استانی برای بهره برداری از 3 پروژه مهم قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان قطار شهری قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با بیان اهتمام و جدیت مدیران استان در اجرایی ساختن و بهره برداری از پروژه‌های نیمه کاره، اظهار کرد: تعامل و همکاری خوبی بین مدیریت استان و مدیریت شهری در این زمینه صورت گرفته است که نتایج نهایی این همکاری‌ها انتفاع عمومی خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به اینکه پروژه قطار شهری قم جزء سه پروژه اولویت دار استان است، اضافه کرد: پروژه‌های قطار سریع السیر تهران- قم -اصفهان و فرودگاه قم دو پروژه مهم دیگر مورد توجه مدیریت استان هستند که برای دستیابی به  پیشرفت در این 3 پروژه در حال پیگیری برای استفاده از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی، هستیم.

سرمست با بیان نقش محوری پروژه‌های عمرانی استان در توسعه حمل و نقل قم، تصریح کرد: همه بخش‌ها با جدیت و تعامل برای حصول به مراحل پایانی پروژه‌ها و بهره برداری از آنها پیگیری مداوم داشته باشند.

وی در خاتمه با اشاره به میزان پیشرفت پروژه مترو قم، خاطر نشان کرد: تمام توان استان برای انتفاع عمومی از این پروژه مهم و محوری در سطح شهر قم بکار گرفته شده است و امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه در قم باشیم.

در این جلسه پیرامون مراحل اجرایی و بستر سازی لازم برای عملیاتی شدن پروژه‌های قطار شهری قم مباحثی مطرح و دستورات لازم برای پیگیری مسائل موجود در جلسات بعدی مصوب شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchixn6.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما