چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 8357
حاتمی خبر داد:

تخصیص هفت میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم از تخصیص 7 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به شهرداری پردیسان در سال جاری خبر داد.
تخصیص هفت میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای پردیسان
به گزارش قم نیوز، موسی حاتمی امروز با اشاره به ایجاد بازار هفتگی در پردیسان اظهار داشت: نظارت و مدیریت شهری و نیز امنیت روانی از جمله رهاوردهای تشکیل این بازار بوده ضمن اینکه رضایت‌مندی عمومی را نیز در پی داشته است.

وی افزود: در خصوص تأمین فضای اداری مناسب شأن مردم پردیسان نیز یک ساختمان هفت طبقه به منظور استقرار شهرداری این منطقه ساخته خواهد شد تا خدمات مورد نیاز در فضایی مناسب به شهروندان ارائه شود.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به تصمیم شهرداری پردیسان مبنی بر ساخت پایانه درون‌شهری در این منطقه گفت: ۲/۵ هکتار زمین برای این امر خریداری شده و عملیات اجرایی آن توسط شهرداری منطقه هشت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تفکیک مناطق شهرداری قم در سال گذشته اقدام مثبتی بود که موجب استقلال مالی مناطق مختلف شد به طوری که در سال جاری هفت میلیارد ریال اعتبار عمرانی در اختیار شهرداری منطقه هشت قرار گرفته است.

حاتمی با بیان اینکه یک میلیارد تومان از این بودجه تاکنون هزینه شده است عنوان کرد: این مبلغ صرف بهسازی خیابان‌ها و جدول‌کشی معابر شده ضمن اینکه خط‌کشی خیابان‌ها، ایمن‌سازی معبرها و نصب تابلوهای بالاسری نیز ظرف چند ماه آینده در پردیسان انجام خواهند شد.

شهردار منطقه هشت قم از پیگیری پروژه تفکیک آب خام شهری در پردیسان خبر داد و افزود: بهسازی پیاده‌روها و تکمیل بوستان‌های "شفا"، "۲۲ بهمن" و فاز دوم بوستان «شهید گمنام» نیز در دستور کار شهرداری این منطقه در سال جاری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دو مخزن ۴۰۰ متر مکعبی نیز در حاشیه بلوار امام صادق(ع) و تپه آرین این منطقه ساخته شده‌اند که برای آبیاری فضای سبز ۵۹ هکتاری در تقاطع غیر همسطح پردیسان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

حاتمی با بیان اینکه ورودی فعلی پردیسان نیز شامل ۲۹ هکتار فضای سبز جنگلی خواهد بود گفت: خاکریزی این پروژه انجام شده و عملیات‌های بعدی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه هشت قم ابراز کرد: در راستای خدمات شهری، سرویس‌های بهداشتی در پارک‌های محله‌ای پردیسان ساخته خواهند شد که یک مورد از آنها به بهره‌برداری رسیده و مورد دیگر نیز دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است ضمن اینکه هر یک از سرویس‌ها شامل شش چشمه خواهند بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.n8vbjh8xf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما