شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 83943
منبع : خبرگزاری فارس

جودوکاران قم در اردوی تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : رئیس هیأت جودو استان قم از دعوت جودوکاران مستعد و آینده‌دار قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو رده سنی نوجوانان کشورمان خبر داد.
جودوکاران قم در اردوی تیم ملی نوجوانان
جودوکاران قم در اردوی تیم ملی نوجوانان
به گزارش قم نیوز مجید متقی اظهار کرد: دعوت استعدادها و نخبه‌های جودو قم به اردوهای ملی نتیجه درخشش آنها در مسابقات کشوری و حاصل ماه‌ها زحمت و تلاش مربیان با دانش و توانمند این رشته است که جا دارد از تمامی آنها تقدیر کرده و بابت زحمات آنها برای توسعه و پیشرفت جودو قم تشکر کنم.

وی ادامه داد: به لطف خدا و همت و تلاش تمامی همکارانم در بخش‌های مختلف هیأت جودو شاهد رشد و پیشرفت این رشته در تمامی رشته‌های زیر مجموعه آن در سطح استان، کشور و عرصه بین‌المللی هستیم و اکنون نیز دو تن از نخبه‌های جودو قم در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران حضور دارند.

رئیس هیأت جودو استان قم ابراز کرد: سالن شهید کبکانیان تهران میزبان اردوی تیم ملی جودو نوجوانان است و در بین 49 جودوکار دعوت شده به این مرحله از اردو شاهد حضور دو تن از چهره‌های آینده‌دار جودو قم یعنی یاسر رضا قلی‌گل و محمدجواد محبی در جمع ملی‌پوش هستیم.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی به مدت پنج روز در تهران جریان دارد، اضافه کرد: جودوکاران ملی‌پوش از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، قم، فارس، کرمان، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و یزد به این اردو دعوت شده‌اند.

متقی با بیان اینکه در این اردو شاهد برگزاری مسابقات انتخابی خواهیم بود، یاد آور شد: مسابقات انتخابی با سه کیلوگرم ارفاق وزنی روز دوشنبه یازدهم آذر ماه برگزار می‌شود و جودوکاران مستعد زیر نظر ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان و رضا غفاری مربی این تیم تمرین می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: یاسر رضا قلی‌گل و محمدجواد محبی هر دو از بهترین‌های حال حاضر جودو قم در رده سنی نوجوانان هستند و مربیان بسیار خوبی آنها را پرورش داده‌اند، امیدواریم با اعتماد به نفسی که این دو جودوکار ارزشمند دارند شاهد تداوم حضورشان در عرصه ملی و درخشش در میادین برون‌مرزی باشیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgwy97.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما