يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 8397

توسعه کمی و کیفی بخش کشاورزی با توجه به محدودیت‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم خواستار توسعه کمی و کیفی بخش‌ کشاورزی با توجه به محدودیت‌ها به ویژه در بخش منابع آب شد.
توسعه کمی و کیفی بخش کشاورزی با توجه به محدودیت‌های قم
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی، با تاکید بر ضرورت توسعه بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های استان قم اظهار کرد: بخش کشاورزی در قم باید متناسب با محدودیت‌های موجود منطقه و با نگاه توسعه‌ای گسترش یابد.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در استان قم، توجه به طرح‌های کشاورزی که وابستگی کمتری به منابع آب دارند را مورد تاکید قرار داد و افزود: توسعه باغات در قم و پایش طرح‌های کشاورزی در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار قم با اشاره به طرح‌های کشاورزی مصوب در ستاد توسعه بخش کشاورزی استان خاطر نشان کرد: این طرح‌ها باید هر چه سریع‌تر با همکاری دستگاه‌های مسئول به ویژه بانک‌های عامل در روند اجرا قرار گیرند.

پیریایی خواستار همکاری تمام دستگاه‌های دخیل در امر کشاورزی و سرمایه‌گذاری برای توسعه این بخش در استان شد و افزود: همت دولت بر توسعه بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش‌های استراتژیک و کلیدی کشور است و همه باید در این راستا گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: توسعه بخش کشاورزی و خودکفایی در این بخش، کشور را در مقابل بسیاری از تحریم‌ها و محدودیت‌های زمینه‌ساز پیشرفت بیمه می‌کند.

استاندار قم تصریح کرد: استان قم ظرفیت‌های فراوانی در بخش کشاورزی به ویژه در بخش باغی دارد و جهاد کشاورزی باید نسبت به این بخش با حساسیت و قدرت بیشتری فعالیت کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.3avct1apybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما