دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 84364
منبع : خبرگزاری تسنیم

300 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو قم اختصاص یافت

قم نيوز : سخنگوی شورای شهر قم گفت: پایدار شدن مجوز خرید اوراق مشارکت از بانک مرکزی در جلسه شورا تصویب شد و ۶۵۰ میلیارد تومان شهرداری می‌تواند از این امکان در بخش مترو با مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان، بازآفرینی اطراف حرم مطهر و خرید اتوبوس اختصاص دهد.
۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو قم اختصاص یافت
۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو قم اختصاص یافت
 به گزارش قم نیوز محمود مسگری در حاشیه یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، به جزییات اصلاحیه بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاحیه بودجه 98 دو ماه پیش از شهرداری به شورا منتقل‌شده که در جلسات تخصصی شورا موردبررسی قرار گرفت.

وی از افزایش 200 میلیارد تومانی بودجه شهرداری قم خبر داد و افزود: بودجه شهرداری از دو هزار و 164 میلیارد تومان به دو هزار و 360 میلیارد تومان افزایش پیداکرده و افزایش آن نیز از دو منبع درآمدی ارزش‌افزوده به مبلغ 100 میلیارد تومان و اقلام ساختمانی نیز 100 میلیارد تومان تأمین می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: 150 میلیارد تومان از این افزایش بودجه به حوزه عمرانی اختصاص داده‌شده و 50 میلیارد تومان به بودجه جاری تزریق‌شده است.

وی بودجه جاری شهرداری را تشریح کرد و گفت: بودجه جاری علاوه بر حقوق پرسنل شهرداری شامل خدمات رفت‌وروب و فضای سبز نیز شده و با اختصاص این 50 میلیارد تومان عدد اختصاص داده‌شده به این حوزه مناسب‌تر شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، بودجه تملکات را 292 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: در اصلاحیه‌ای که در بودجه انجام‌شده این عدد به 360 میلیارد تومان برای پروژه‌هایی مانند بلوار جمهوری با 200 درصد افزایش و منطقه یک پروژه بلوار شهیدان برقعی از 12 میلیارد تومان به 200 میلیارد تومان اختصاص داده‌شده است.

وی بیشترین تملکات را مربوط به منطقه دو دانست و بیان کرد: پایدار شدن مجوز خرید اوراق مشارکت از بانک مرکزی نیز امروز در جلسه شورا تصویب شد و 650 میلیارد تومان شهرداری می‌تواند از این امکان در بخش مترو با مبلغ 300 میلیارد تومان، 220 میلیارد تومان برای بازآفرینی اطراف حرم مطهر و 130 میلیارد تومان نیز به خرید اتوبوس اختصاص دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceex8v.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما