شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 84462
منبع : خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام رفیعی: افرادی که توان کار جهادی و انقلابی دارند وارد مجلس شوند

قم نيوز : عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی گفت: باید کسانی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که توان کار جهادی و انقلابی درراه گره‌گشایی از مشکل مردم را داشته باشد و کسانی که فاقد چنین ویژگی‌هایی هستند، نباید به‌عنوان کاندیدا در انتخابات وارد شوند.
حجت‌الاسلام رفیعی: افرادی که توان کار جهادی و انقلابی دارند وارد مجلس شوند
حجت‌الاسلام رفیعی: افرادی که توان کار جهادی و انقلابی دارند وارد مجلس شوند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت: مشکل اساسی کشور ضعف مدیریت جهادی و کارآمد است.

وی افزود: برای انتصاب و تغییر مدیران کشور به عملکرد و توانمندی‌های آن‌ها توجه شود نه به گرایش‌های سیاسی آن‌ها و بی‌توجهی به این موضوع سبب شده تا با روی کار آمدن یک جریان سیاسی در اولین اقدام تمام مدیران را  تغییر می‌دهد.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی با تأکید بر اینکه مدیر جهادی با مردم و برای مردم است،تصریح کرد: سیاست زدگی ازجمله آسیب‌های مدیریتی در کشور است.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: دولت، ادارات، وزارتخانه‌ها، مجلس، و تمام ارکان کشور نیاز به مدیریت جهادی دارند چراکه کشور تنها با مدیریت انقلابی و جهادی می‌تواند از مشکل‌های کنونی عبور کند.

رفیعی ادامه داد:توفیق‌های کشور در بخش‌های مختلف باروحیه جهادی رقم خورده است و حل مشکل‌های اقتصادی کنونی نیز با این روحیه ممکن است.

وی گفت: افرادی که درد مردم را نداشته باشند و تنها به فکر خود و اطرافیانشان هستند، لیاقت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را ندارند.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: باید کسانی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که توان کار جهادی و انقلابی درراه گره‌گشایی از مشکل مردم را داشته باشد و کسانی که فاقد چنین ویژگی‌هایی هستند، نباید به‌عنوان کاندیدا در انتخابات وارد شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxo0j.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما