پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 8457
به مناسبت عيد سعيد فطر‌ صورت می گیرد؛

تخفیف‌ 15 درصدی عوارض ساختمانی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اداره درآمد شهرداری قم از ارائه تخفیف 15 درصدی برای مودیانی که عوارض ساختمانی، مشاعی و بهای خدمات (اراضی و املاک) خود را به صورت نقدی پرداخت کنند، خبر داد.
تخفیف‌ 15 درصدی عوارض ساختمانی
به گزارش قم نیوز، مصطفی تقی زاده قمی با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به در پيش بودن عيد سعيد فطر و هفته دولت شهرداری در نظر دارد تا با عنايت به مصوبه شورای اسلامی شهر، نسبت به اعمال ۱۵درصدی تخفيفات اقدام نمايد.

وی افزود: موديانی كه از تاريخ ۳۱ مردادماه تا ۹ شهريور ماه به شهرداری مناطق مراجعه كرده و به صورت نقدی عوارض ساختمانی، مشاعی و بهای خدمات خود را پرداخت كنند از ۱۵ درصد تخفيف بهره‌مند می شوند.

مدير اداره درآمد شهرداری قم تصريح كرد: اميدواريم كسانی كه در زمينه پرداخت عوارض ساختمانی به شهرداری قم بدهی دارند از اين فرصت درنظر گرفته شده استفاده كرده و نسبت به پرداخت بدهی های معوقه خود اقدام كنند.

وی ضمن دعوت از شهروندان در خصوص مراجعه به شهرداری مبنی بر پرداخت بدهي های معوق خود گفت: با توجه به اينكه شهرداری يك سازمان مردمی و خودكفاست و هزينه های آن از طريق دريافت عوارض از شهروندان تامين می شود؛ لذا از شهروندان خواست تا با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در ساختن شهری آباد، سالم و زيبا ياری نمايند.

تقی زاده قمی ابراز اميدواري كرد با اتكال به توجهات حضرت ولي عصر(عج) و كرامات حضرت فاطمه معصومه(س) و با مشارکت و همدلی همه شهروندان بتوانیم قم را به جایگاه حقیقی خود به‌عنوان خاستگاه انقلاب و مهد تشیع برسانیم و بتوانيم خدمات ارزنده و در خور شان همشهريان گرامی ارائه نماييم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.tdciw6djegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما