شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 84628
منبع : خبرگزاری فارس

ایثار شیمیدر قم برابر هیأت اراک در فکر نخستین پیروزی

قم نيوز : تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در نخستین مسابقه خانگی از دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف هیأت اراک می‌رود.
ایثار شیمیدر قم برابر هیأت اراک در فکر نخستین پیروزی
ایثار شیمیدر قم برابر هیأت اراک در فکر نخستین پیروزی
به گزارش قم نیوز دوره جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور این هفته در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی وارد هفته دوم از نیم‌فصل نخست می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس تیم ایثار شیمیدر قم در دیداری خانگی پذیرای تیم هیأت اراک خواهد بود.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم که از ادوار قبلی رقابت‌های لیگ برتر دو قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی در کارنامه دارد، پس از شروع متزلزل هفته نخست لیگ در دیدار خارج از خانه مقابل شهروند آمل، این هفته نخستین مسابقه خانگی خود را از ساعت 16 روز جمعه سیزدهم دی‌ماه در سالن شهدای بهزیستی قم برابر تیم هیأت اراک انجام می‌دهد.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در هفته نخست بازی‌ها میهمان تیم شهروند اراک بودند و اگرچه تلاش زیادی برای دست‌یابی به یک نتیجه خوب داشتند اما در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای مفید این دیدار با اختلاف 14 امتیاز و با نتیجه 66 بر 52 باختند تا در دیدار عصر جمعه این هفته برابر هیأت اراک به دنبال جبران این شکست باشند.

ایثاری‌ها بعد از دو سال دوری از لیگ برتر بار دیگر به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران بازگشته‌اند و به دنبال تکرار خاطرات شیرین قهرمانی در سال‌های 93 و 94 هستند اما باید منتظر هفته‌های آتی و عملکرد بهتر این تیم نسبت به بازی هفته نخست بود، ضمن اینکه ایثار بعد از مرحله مقدماتی باید در پلی‌آف به میدان برود تا جواز مرحله نهایی را کسب کند.

ایثار شیمیدر قم امسال بازیکنان شاخصی همچون مهدی قربانی از زنجان، مهدی عباسی از اراک و محمد رحیمی از فارس را به ترکیب خود اضافه کرده، ضمن اینکه محمد محمدنژاد ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر قم نیز در بازگشت از لیگ ترکیه بار دیگر به نماینده قم ملحق شده تا تیمش را در لیگ برتر همراهی کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdch6-n6.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما