شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب : 84841
منبع : خبرگزاری فارس

سردار اشتری: آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا باید منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد، گفت: قطعا راه این سردار رشید اسلام ادامه خواهد یافت.
آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد/سپهبد شهید سلیمانی به تمام معنا ولایت‌مدار بود
آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد/سپهبد شهید سلیمانی به تمام معنا ولایت‌مدار بود
به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری شامگاه جمعه در مراسم پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به شرایط کشور در آبان ماه و وجود برخی آشوب ها در پی گرانی قیمت بنزین بیان کرد: با عنایت رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان شاهد بودیم که این آشوب ها پایان یافت و باید خدا را به دلیل دارا بودن چنین رهبری حکیم و فرزانه شاکر باشیم. بسیاری از مشکلات کشور های دیگر به دلیل عدم وجود رهبری مقتدر است.

وی با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: خون شهید سلیمانی و یارانش تقویت جبهه مقاومت در سراسر دنیا را به دنبال دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی اسوه مبارزه با صهیونیست ها بود، گفت: این شهید والامقام 40 سال در عرصه مبارزه حضور داشت و در دفاع از حرم بیشترین خدمات را داشت.

وی با اشاره به اینکه حضور سردار سلیمانی در عراق و سوریه صلح و امنیت را به دنبال داشت، گفت: ایشان محبوب قلوب و حافظ امنیت بود و همین مسئله موجب شد که مردم کشورهای مختلف از شهادت این شهید سرافراز نگران شوند.

اشتری با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی داعش را به زانو درآورد و حکومت آنها را سرنگون کرد، بیان کرد: آمریکا بالاترین تروریست است و با به شهادت رساندن سردار سلیمانی این مسئله را بیش از پیش ثابت کرد.

وی با اشاره به اینکه خون این شهید بزرگوار در همه جهان و در رگ های آزادی خواهان عالم جاری و ساری است، یادآور شد: مردم امروز با حضور گسترده خود در صحنه نشان دادند که ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند و اگر امروز حاج قاسم در بین ما نیست ولی هزاران حاج قاسم سلیمانی در کشور ما وجود دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا باید منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد گفت: قطعا راه این سردار رشید اسلام ادامه خواهد یافت.

وی به صفات بارز شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی به تمام معنا ولایت مدار بود و هر جا که نام او می آمد دشمن به لرزه می افتاد و هر زمانی که خدمت مقام معظم رهبری می رسید مانند یک سرباز گوش به فرمان رهبری بود.

اشتری با بیان اینکه شهادت برازنده شهید سلیمانی بود، یادآور شد: وقتی که مقام معظم رهبری مقام ذوالفقار را به ایشان دادند، خطاب به رهبری گفت که دعا کنید که شهید شوم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که دعا می کنم ولی جمهوری اسلامی ایان و مظلومان عالم به شما نیاز دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezv8v.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما