شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 84854
منبع : خبرگزاری ايرنا

علوی بروجردی: مجاهدت‌های سردار سلیمانی از یاد شیعیان نخواهد رفت

قم نيوز : استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: مجاهدت‌های سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی در دوران مبارزه با داعش هرگز از یاد و خاطره جامعه شیعه نخواهد رفت.
علوی بروجردی: مجاهدت‌های سردار سلیمانی از یاد شیعیان نخواهد رفت
علوی بروجردی: مجاهدت‌های سردار سلیمانی از یاد شیعیان نخواهد رفت
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی در پیام این استاد برجسته به مناسبت اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آمده است: شهادت دردناک سردار سرافراز و مجاهد مخلص حاج قاسم سلیمانی موجی از تالم و تاثر در دل همه‌کسانی که او را از نزدیک می‌شناختند ایجاد کرد.

پیام حاکی است: این شهید بزرگوار عاقبت به همان آرزویی که در همه عمر خدمت مخلصانه داشت رسید.

پیام ادامه یافته است: خاطرات مجاهدات او در دوران مبارزه با داعش به‌خصوص در عراق و در شب‌هایی که بلاد شیعه‌نشین در محاصره ددمنشان مدعی احیاء تفکر اموی بود و بیم کشتار وسیع پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) می‌رفت هرگز از یاد و خاطره جامعه شیعه نخواهد رفت.

در این پیام آمده است:‌ هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم که در آن ایام بسیار حساس و پر دلهره چگونه با تماس‌های مکرر تقاضای دعا و توسل و استعانت از مقام والای کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) برای حفظ دماء شیعه داشت.

پیام ادامه یافته است: خداوند منان این مجاهد مخلص را با مجاهدان صدر اسلام و مجاهدان کربلا محشور فرموده و علو درجات عنایت فرماید.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdci5vav.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما