شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 84858
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

جبهه حق، رنگ و زبان و ملیّت نمی‌شناسد و همه اعضاء یک پیکر هستند

قم نيوز : آیت‌الله حسینی شاهرودی گفت: قدرت‌های نظامی استکباری که بار‌ها طعم تلخ شکست را از دستان او چشیده و از مبارزه با او در میدان نبرد عاجز مانده بودند، با خاری وخفت او را درعملیات تروریستی به شهادت رساندند.
جبهه حق، رنگ و زبان و ملیّت نمی‌شناسد و همه اعضاء یک پیکر هستند
جبهه حق، رنگ و زبان و ملیّت نمی‌شناسد و همه اعضاء یک پیکر هستند
به گزارش قم نیوز متن پیام آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به این شرح است: برای سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که قبل از به خاک و خون تپیدن، به فرموده رهبرش مفتخر به درجه رفیع شهادت شده بود، کشته شدن درسحرگاه جمعه وبه دست پلیدترین و شیطانی‌ترین انسانها، بهترین پاداش بخاطر سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه درمقابل اشرار عالم بود.

قدرت‌های نظامی استکباری که بار‌ها طعم تلخ شکست را از دستان او چشیده و از مبارزه با او در میدان نبرد عاجز مانده بودند، با خاری وخفت او را درعملیات تروریستی به شهادت رساندند.

شهادت این سردار رشید اسلام به همراه مجاهدینی نظیر شهید والا مقام ابومهدی مهندس (قائم مقام الحشد الشعبی عراق)، بار دیگر ثابت کرد سربازی جبهه حق رنگ و زبان و ملیّت نمی‌شناسد وهمه اعضاء یک پیکر هستند.

شهادت این سرداران اسلام نه تنها خللی در اراده آهنین ملت‌های ظلم ستیز منطقه ایجاد نخواهد کرد بلکه صفحه جدیدی در مبارزه با ظالمان بازکرده و نابودی هرچه سریعتر جبهه استکبار را رقم خواهد زد.

شهادت این سردار بزرگ و همرزمان رشیدش را به محضر مقدس بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی مدظله العالی و عموم امت اسلامی در کل منطقه وخانواده جانباختگان این جنایت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcc44q4.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما