سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 84996
منبع : خبرگزاری فارس

1000 فرزند محسنین در قم حامی ندارند

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: همه ایتام مددجوی این نهاد در استان در قالب طرح اکرام ایتام، حامی دارند، البته هنوز هزار نفر از فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد در قم بدون حامی هستند.
1000 فرزند محسنین در قم حامی ندارند
1000 فرزند محسنین در قم حامی ندارند
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار با اشاره به اعزام مددجویان کمیته امداد استان قم به سفرهای زیارتی اظهار کرد: امسال هزار و 300 خانوار مددجوی کمیته امداد استان را به سفر زیارتی مشهد و 500 خانوار دیگر را به سفر زیارتی اربعین اعزام کردیم، اعزام دو هزار و 700 مددجوی به سفرهای دیگر از اقدامات کمیته امداد قم در سال جاری بود.

وی ادامه داد: امسال پنج هزار و 300 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم در دوره‌های آموزش مهارت زندگی شرکت کردند، همچنین در این مدت 13 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد از استان‌های دیگر به شهر قم آمدند و در برنامه‌های فرهنگی و زیارتی شرکت کردند، اقامت این مددجویان در مجتمع حضرت معصومه(س) چهار روز و سه شب بود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: باید سرچشمه‌های تولید فقر را در جامعه بخشکانیم و برای کاهش آمار طلاق تلاش کنیم، در این راستا طرحی را از سال گذشته با عنوان دوباره زندگی با هدف ازدواج دوباره زنان مطلقه مددجوی کمیته امداد در قم شروع کردیم که این طرح موفقیت آمیز بود و ده‌ها تن از این زنان دوباره با همسران قبلی خود ازدواج کردند.

میرشکار با اشاره به وضعیت ایتام مددجوی کمیته امداد استان قم اظهار کرد: همه ایتام مددجوی این نهاد در استان در قالب طرح اکرام ایتام، حامی دارند، البته هنوز هزار نفر از فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد در قم بدون حامی هستند، در یک ماه گذشته حدود دو هزار و 200 حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان جذب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال جاری حدود 70 نفر از مددجویان کمیته امداد در استان قم که ترک تحصیل کرده بودند را دوباره به تحصیل بازگرداندیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfv1dc.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما