دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 85700
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان: اجرای معامله ننگین قرن محال است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری اجرای معامله ننگین قرن را محال دانست و گفت: اصل کار نه‌تنها خلاف شرع، بلکه خلاف بشریت و انسانیت است.
عضو مجلس خبرگان: اجرای معامله ننگین قرن محال است / کار ترامپ خلاف شرع و بشریت بود‌
عضو مجلس خبرگان: اجرای معامله ننگین قرن محال است / کار ترامپ خلاف شرع و بشریت بود‌
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید هاشم بطحایی با اشاره به طرح ننگین معامله قرن اظهار داشت: مسئله مالکیت در ذات هر موجودی و انسانی بوده و یک مسئله مبرهن و واضحی است و نمی‌توان این حق را از هیچ‌کسی سلب کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اجرای طرح آمریکایی اسرائیلی معامله قرن را یک کار عجیب‌وغریب عنوان کرد که در طول تاریخ اتفاق نیفتاده است، گفت: کاری که ترامپ انجام داد خلاف شرع و بشریت بود.

وی با بیان اینکه این اقدام از سوی چهار کشور انگلیس، آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها انجام‌شده است، تأکید کرد: اصل کار نه‌تنها خلاف شرع، بلکه خلاف بشریت و انسانیت است.

بطحایی اجرای این معامله را محال دانست و افزود: گذشت آن زمانی که تیغ این کشورها بران بوده و هر کاری دلشان می‌خواست انجام می‌دادند، همچنین در صورت عملی شدن این طرح و سکوت دنیای بشریت، انجام چنین کارهایی در دنیا به یک سنت تبدیل خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تبعات اجرای طرح ننگین معامله قرن به هم ریختن تمام دنیا است، خاطرنشان کرد: گرگ‌های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی مثلث شومی هستند که اگر دندانشان برای هرجایی تیز شد آنجا را به هم می‌ریزند.

 وی با بیان اینکه یهود و مسیحیت ریشه الهی و آسمانی دارد، ادامه داد: رسوایی و ننگ این طرح بیشتر برای سعودی‌ها،عمانیها، بحرینی‌ها و اماراتی‌ها است که آبروی خود را در تاریخ بردند.

بطحایی با تأکید بر اینکه آثار شوم اجرای این طرح برای همه این کشورها در تاریخ ثبت‌شده و ننگی در آینده می‌شود، با اشاره به وظیفه بشریت در قبال این قرارداد گفت: این معامله یک قرارداد بردگی و یغماگری است، خیلی عجیب است که جمعیت اندکی از آن‌طرف دنیا بیاید و سکنه و جمعیت یک کشوری را زیر یوغ خریداران جلعی قرار می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: درنتیجه تمام مسلمانان دنیا که نسبت به سرزمین فلسطین غیرت دارند در مقابل این عمل وحشیانه اقدام کنند و از طرف دیگر باید همه بشریت در برابر این ننگ تاریخ شب از روز نشناسند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyaeo.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما