چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 85743
منبع : خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام رفیعی: وحدت و همدلی نیاز اصلی امروز جامعه است‌

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت وحدت گفت: دشمن نفوذ را مورد تاکید قرار داده و تلاش می کند به این وسیله به اهدافش برسد، همدلی نیاز امروز جامعه است و ایجاد تفرقه و ترویج ابتذال از اهداف دشمن است.
حجت‌الاسلام رفیعی: وحدت و همدلی نیاز اصلی امروز جامعه است‌
حجت‌الاسلام رفیعی: وحدت و همدلی نیاز اصلی امروز جامعه است‌
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که شامگاه سه‌شنبه در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: رهبری، مردم و اسلامیت سه رکن نظام اسلامی است که باید از این ارکان مراقبت شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان و رسانه‌های معاند برای کاهش مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب، بیان کرد: در کشورمان همواره اصل بر مردم‌سالاری دینی بوده و شاهدیم که مردم همواره در انتخابات ‌گوناگون حضوری چشمگیر داشته اند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به اهمیت وحدت بیان کرد: دشمن نفوذ را مورد تاکید قرار داده و تلاش می‌کند به این وسیله به اهدافش برسد، همدلی نیاز امروز جامعه است و ایجاد تفرقه و ترویج ابتذال از اهداف دشمن است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به بیانیات مقام معظم رهبری درباره نقد سازنده بیان کرد: اصل نظام نباید به واسطه برخی نهادها آسیب ببیند و ملاک عمل سخنرانان و واعظان باید نقد سازنده باشد، فساد اداری و تندروی از جمله آسیب های نظام است که به نظام اسلامی ضرر می‌زند.

رفیعی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم را به وحدت و همدلی دعوت کرد و افزود: نمایندگانی که انتخاب می‌شوند در تصمیم‌گیری‌ها موثرند و مردم باید در انتخاب خود دقت داشته باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه برخی در گوشه و کنار به دنبال ولایت زدایی و تخریب ولایت فقیه در کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه در واقع ولایت دین و اسلام است و برخی با پسوند دیکتاتوری برای جایگاه ولایت و تخریب نهادهای منتسب به رهبری، هجمه سنگینی را علیه ولایت فقیه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwu97.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما