دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 85841
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
تولیت دارالقرآن امام علی (ع)؛

شرکت ۵۶۰۰ نفر از برادران در سیزدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی (ع)

قم نيوز : انصاری گفت: این افراد در رشته‌های حفظ جزء‌های مختلف قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
شرکت ۵۶۰۰ نفر از برادران در سیزدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی (ع)
شرکت ۵۶۰۰ نفر از برادران در سیزدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی (ع)
به گزارش قم نیوز محمد انصاری تولیت دارالقرآن امام علی (ع) در حاشیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن (بخش برادران) دارالقرآن امام علی یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن در بخش برادران از بیستم لغایت بیست و ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

تولیت دارالقرآن امام علی (ع) از ثبت‌نام ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در این دوره از مسابقات خبر داد وعنوان کرد: این افراد در رشته‌های حفظ جزء‌های مختلف قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انصاری ادامه داد: ۷۹۷ نفر در رشته حفظ کل، ۶۱۰ نفر در رشته حفظ ۲۰ جزء، هزار و ۵۲۳ نفر در رشته حفظ ده جزء، هزار و ۵۴۸ نفر در رشته قرائت ترتیل و هزار و ۷۳ نفر هم در رشته‌های قرائت تحقیق در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

او با اشاره به شرکت‌کنندگان غیر ایرانی ابراز کرد: ۷۵۳ نفر غیر ایرانی از کشور‌های مختلف لبنان، فرانسه، انگلستان، نیجریه، هند، افغانستان، پاکستان و ساحل‌عاج در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن (بخش برادران) شرکت کرده‌اند.

تولیت دارالقرآن امام علی (ع)یادآورشد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ترویج فرهنگ قرآن و تشویق و استمرار این مسیر نورانی در بین اقشار مختلف جامعه است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfycdc.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما