چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 8646

رسانه‌ها ارتباط مردم و نیروی انتظامی را تقویت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: وظیفه پلیس رسیدگی به مشکلات مردم است و رسانه‌ها نیز می‌توانند پیرامون ارتباط نیروی انتظامی با مردم برای تنویر افکار عمومی تاثیر بسزایی داشته و مردم را در مسیر واقعی خود قرار دهند.
رسانه‌ها ارتباط مردم و نیروی انتظامی را تقویت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی صحیح طوری عمل کرد که خدمت به مردم در راس امور قرار گیرد تا مسائل و مشکلات شهروندان برطرف شود.

وی افزود: پلیس به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در زمینه تامین امنیت در کشور، ارتباطات بسیار خوبی با مردم در سطوح مختلف دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به فعالیت سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ در کشور تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه سال‌هاست که پلیس با مردم ارتباط مستقیم داشته و با طرح مشکلات از سوی مردم، پلیس نیز با ارائه راهکار و حل مشکلات آنها توانسته است سنگ صبور شهروندان باشد.

مجتبایی با اشاره اهمیت نقش اطلاع‌رسانی به مردم تاکید کرد: نقش رسانه‌ها و صدا و سیما در اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و انعکاس اخبار مربوط به خدمات نیروی انتظامی به مردم حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: وظیفه پلیس رسیدگی به مشکلات مردم است و رسانه‌ها نیز می‌توانند پیرامون ارتباط نیروی انتظامی با مردم برای تنویر افکار عمومی تاثیر بسزایی داشته و مردم را در مسیر واقعی خود قرار دهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.jdciw6dvvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما