سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : 86693
منبع : خبرگزاری تسنیم

مشکلات تولید ماسک در استان قم به‌زودی برطرف می‌شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: با پیگیری‌های لازم، مشکلات تولید ماسک در استان قم به‌زودی برطرف می‌شود.
مشکلات تولید ماسک در استان قم به‌زودی برطرف می‌شود
مشکلات تولید ماسک در استان قم به‌زودی برطرف می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در مراسم افتتاح واحد تولیدکننده ماسک n95 در شهرک شکوهیه و بازدید از خط تولید ماسک در این شهرک صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولیدکنندگان ماسک در قم دارای مشکلاتی هستند که از آن جمله واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید است.

استاندار قم افزود: روز گذشته با نهاوندیان معاونت اقتصادی رئیس‌ جمهور در مورد مشکلات فعلی مذاکره کردیم و برای واردات مواد اولیه و لوازم پزشکی و تجهیزات قول مساعد دادند.

وی تصریح کرد: امروز نیز بازدیدی از مجموعه‌های تولید ماسک به‌عمل آمد، در این جهت ماشین‌آلاتی که برای تولید نیاز است تا به مدار تولید بیایند و بتوانیم با تولید این اقلام به شهروندان در جهت حفاظت از خودشان کمک کنیم.

سرمست بیان کرد: ماسک‌های n95 عمدتاً برای کادر پزشکی و پرستاران مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید برای تولید آن مواد اولیه و تجهیزات موردنیاز وارد شود.

وی درباره کمبود این اقلام در داروخانه‌ها گفت: به حوزه سازمان صمت و تعزیرات واگذار کردیم تا این اقلام که تولید می‌شود به دست مصرف‌کننده برسد به نظر باید نظارت‌ها افزایش یابد البته رفع مشکلات تولید نیز می‌تواند مؤثر باشد.

استاندار قم بیان کرد: همچنین به معاونت اقتصادی خودمان دستور داده شد بر تولید و توزیع نظارت کافی صورت بگیرد، از مردم نیز تقاضا داریم گزارش‌های خود را از وضعیت توزیع ارائه دهند تا نظارت‌ها به‌طور مؤثرتری صورت بگیرد.

گفتنی است در این مراسم یک واحد تولید ماسک فیلتر دار و دو واحد تولید ژل ضدعفونی‌کننده افتتاح شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf0bw.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما