دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 87353
منبع : خبرگزاری ايرنا
آیت الله علوی گرگانی:

مومنان با احیای شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دعا کنند

قم نيوز : آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید در پیامی به مومنان توصیه کرد: با احیای شب نیمه شعبان برای رفع آفات و بلیه عالم‌گیر کرونا در این شب با توسل به امام زمان(عج) دعا کنند.
مومنان با احیای شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دعا کنند
مومنان با احیای شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دعا کنند
به گزارش قم نیوز در پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید آمده است: ماه شعبان ماه رحمت و تقرب الی الله و ماه نزول برکات معنوی الهی است، تمام ساعات و ایام و لحظات این ماه مخصوصا شب و روز نیمه شعبان برای مؤمنین و دلدادگان حضرت حق قابل بهره گیری و استفاده می‌باشد.

پیام حاکیست: از همه متدینین و مؤمنین خواستارم که دراین شبها و روزهای عزیز مخصوصا در شب نیمه شعبان با خلوص نیت و قلبی شکسته و خضوع و خشوع در مقابل پروردگار و با واسطه قراردادن انوار قدسیه ائمه اطهار علیهم السلام مخصوصا امام منتظران حضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام در منزل و در جمع خانواده و یا در مکانی خلوت متوسل شده و با احیای شب نیمه شعبان و قرائت ادعیه وارده مخصوصا دعای کمیل و دعای فرج و برخی ادعیه مأثور از خداوند متعال رفع بلاها و آفات دنیوی و معنوی متوجه به جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالم‌گیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت نیز دعاگو باشند.

پیام ادامه یافته است:شکی نیست که خداوند به دلهای شکسته مؤمنین نظر رحمت انداخته و با عنایت امام زمان علیه السلام دعای آنها را مقرون به اجابت خواهد نمود، امید است خداوند به حق صاحب این شب عزیز فرج امت را با ظهور امام المنتظر حضرت مهدی علیه السلام هرچه زودتر مقدر فرماید.

پیش از این نیز شمار دیگری از مراجع تقلید و علمای برجسته حوزه های علمیه از مومنان خواسته بودند با استفاده از فرصت مغتنم نیمه شعبان و توسل به امام زمان(عج)‌ از درگاه الهی رفع بلای کرونا را بخواهند.

مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۱نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶۰۳ نفر رسید.

 شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfmmdc.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما