جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 87478
منبع : خبرگزاری فارس

شناسایی خانواده‌های دارای مشاغل آسیب دیده از کرونا

قم نيوز : مسؤول قرارگاه جهاد گران سلامت گفت: شناسایی خانواده‌هایی که شغلشان آسیب دیده و اکنون در مضیقه مالی به سر می‌برند در دستور کار است. خیرانی که اعلام آمادگی می‌کنند خانواده‌ها را به آنها معرفی و کمک هزینه به طور مستقیم به حساب این خانواده‌ها واریز می‌شود.
شناسایی خانواده‌های دارای مشاغل آسیب دیده از کرونا
شناسایی خانواده‌های دارای مشاغل آسیب دیده از کرونا
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسین کاظم‌زاده امروز با بیان اینکه بر اساس نیاز تمرکز فعالیت‌ها تعیین می‌شود، اظهار کرد: توزیع اقلام ضدعفونی و بسته‌بندی برخی ارزاق و تحویل درب منازل افراد نیازمند در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح پیک مهربانی اقلامی که سالمندان و بیماران زمینه‌ای نیاز دارند، سفارش می‌دهند و درب منازل تحویل می‌گیرند.

مسؤول قرارگاه جهاد گران سلامت با اشاره به دیگر امور انجام شده گفت: طرح تب‌سنجی در عوارضی قم انجام می‌شود. تعدادی کارگاه‌های تولیدی ماسک به طور کامل مردمی و از سوی بسیجیان در حال فعالیت هستند. به ویژه بانوان در این بخش بسیار فعال هستند.

 وی خاطرنشان کرد: در کنار بیمارستان‌ها که بیماران را نگاهداری می‌کنند مراکزی به عنوان نقاهتگاه وجود دارد که بیمار در این بخش دوران نقاهت را طی می‌کند و نیازی به پرستار ویژه‌ای ندارد ولی بدون تردید باید در این محیط قرنطینه باشد.

حجت‌الاسلام کاظم‌زاده به فعالیت‌های انجام شده برای آماده‌سازی نقاهتگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برای آماده‌سازی این نقاهتگاه کمک شد و روزانه پتوها شسته و استریل می‌شود و به عنوان همراه بیمار و کارهای خدماتی در این نقاهتگاه همکاری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به انجام مباحث فنی بیمارستان امیر المؤمنین در کنار بیمارستان شهید بهشتی، گفت: تعدادی از نیروها بحث فنی این بیمارستان مانند لوله‌کشی شیر آلات و دیگر امور فنی را انجام دادند.

مسؤول قرارگاه جهاد گران سلامت خاطرنشان کرد: شناسایی خانواده‌هایی که شغلشان آسیب دیده و اکنون در مضیقه مالی به سر می‌برند نیز در دستور کار است. خیرانی که اعلام آمادگی می‌کنند خانواده‌ها را به آنها معرفی و کمک هزینه به طور مستقیم به حساب این خانواده‌ها واریز می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون در عمده شهرها و استان‌ها قرارگاه‌های مردمی و جهادی شکل گرفته و موج خوبی از مردم و طلاب در حال فعالیت هستند و گره از مشکلات مردم باز می‌کنند.

حجت‌الاسلام کاظم‌زاده با بیان اینکه حدود 750 نفر از قرارگاه جهادگران سلامت درگیر این کارها بودند، گفت: در این ایام بسته‌بندی و توزیع اقلام درب منازل افراد شکل گرفته و ضدعفونی معابر و موارد دیگر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjo0j.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما