دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 87595
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای برنامه‌های نیمه شعبان در قم با شیوه متفاوت

قم نيوز : مدیر دفتر قم مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) گفت: این مؤسسه همچون سنوات گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه طرح‌های خوبی را اجرا کرد که این طرح‌ها با توجه به شیوع کرونا، رنگ و بوی متفاوتی داشت.
اجرای برنامه‌های نیمه شعبان در قم با شیوه متفاوت
اجرای برنامه‌های نیمه شعبان در قم با شیوه متفاوت
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عیسی ساجدی فر امروز به تبیین طرح‌های اجراشده در مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) در ایام شعبانیه پرداخت و اظهار کرد: این مؤسسه همچون سنوات گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه طرح‌های خوبی را اجرا کرد که این طرح‌ها با توجه به شیوع کرونا، رنگ و بوی متفاوتی داشت.

وی ادامه داد: توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد شوینده، توزیع ده‌ها بسته گوشت گوسفندی، توزیع مرغ بین خانواده‌های آسیب‌دیده و بیماران کرونایی، میهمانی سفره امام زمان (عج) با برنج تبرکی مزرعه حضرت، طبخ و توزیع صدها پرس غذای گرم و اهدای عیدانه نقدی تبرکی حضرت به برخی خانواده‌ها از جمله این فعالیت‌ها بود.

مدیر دفتر قم مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (ع) از اجرای پویش خانه مهدوی، خانواده مهدوی با هدف برگزاری مجالس جشن خانگی در نیمه شعبان و ارسال تصاویر آن همراه با اهداء جوایز خبر داد و گفت: برگزاری مراسم جشن ویژه با حضور بیماران بهبودیافته کرونایی و تجلیل از پرستاران و پزشکان و کادر درمانی، حضور خادمین مؤسسه در مراکز درمانی بخش کرونایی و مساعدت به مدافعان سلامت، مساعدت برای تأمین نیروی انسانی کارگاه‌های تولید ماسک و انتشار بسته‌های مجازی مجالس مربوط به حضرت در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌هایی بود که در ایام نیمه شعبان انجام شد.

ساجدی فر از راه‌اندازی رزمایش «انفاق – درس ایثار» در پاسخ به فرمان ولی امر مسلمین برای یاری‌رساندن به مؤمنان خبر داد و ابراز کرد: این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام این فعالیت‌ها با نشان تبرکی حضرت و در جهت ایجاد انس و محبت حضرت صورت گرفته است و به مدد الهی تا پایان ماه شعبان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkk0j.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما