چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : 87675
منبع : خبرگزاری فارس

شهدا باید الگوی تمام جامعه باشند

قم نيوز : رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: جامعه ما از مسوولان گرفته تا اقشار دیگر نیازمند سیره زندگی شهدا هستند و باید شهدا الگوی زندگی مسوولان ما باشند.
شهدا باید الگوی تمام جامعه باشند
شهدا باید الگوی تمام جامعه باشند
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه شهدا تا هستند با جسم خود و پس از شهادت با سیره خود از اسلام حراست می‌کنند اظهار کرد: رهبر انقلاب عنایت ویژه‌ای به بحث کنگره‌های شهدا و سیره شهدا دارند و شخصا مدیریت کار در این حوزه‌ها را بر عهده دارند.

وی تاکید رهبری در خصوص افزایش تاب‌آوری اجتماعی در برابر توطئه‌ها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد توجه قرار داد خاطرنشان کرد: کار فرهنگی بالاتر از این نیست که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ویژه در بین جوانان ترویج کنیم.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اذعان به اینکه باید سیره شهدا استخراج شده و ترویج شود تصریح کرد: جامعه ما از مسوولان گرفته تا اقشار دیگر نیازمند سیره زندگی شهدا هستند و باید شهدا الگوی زندگی مسوولان ما باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین آرمان شهدا برای اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: در همین راستا با تشکیل ستاد کنگره ملی شهدای استان، 17 کمیته زیرمجموعه ستاد راه‌اندازی شده و در بخش‌های مختلف کار در خصوص شهدای استان آغاز شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccpeq4.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما