پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 87694
منبع : خبرگزاری تسنیم

طلاب و دانشجویان اقلام حمایتی میان 450 کارگر روزمزد قمی توزیع کردند‌

قم نيوز : مسئول گروه جهادی شهید علیمردانی گفت: براساس لیستی که تهیه شد اقلام میان ۴۵۰ کارگر روزمزدی که به دلیل بیماری کرونا بیکار شدند، توزیع شد.
طلاب و دانشجویان اقلام حمایتی میان ۴۵۰ کارگر روزمزد قمی توزیع کردند‌
طلاب و دانشجویان اقلام حمایتی میان ۴۵۰ کارگر روزمزد قمی توزیع کردند‌
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید‌مرتضی حسینی‌طیب اظهار داشت: فعالیت‌های گروه جهادی شهید علمیردانی در گذشته در سطح محله انجام می شد ولی پس از صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش حمایت از مستضعفین فعالیت‌های این گروه به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود.

وی افزود: در سطح شهر کارگران روز‌مزدی که دور میدان ها بوده واز سوی اداره کار حمایت نمی شود، در این دوران بیماری وضعیت مناسبی ندارند و نیازمند رسیدگی هستند چون به سختی زندگی خود را می گذارند.

مسئول گروه جهادی شهید علیمردانی بیان کرد: طلاب و دانشجویان جهادی با حمایت مراجع به خصوص آیت الله مکارم شیرازی در زمینه کمک به کارگران روز مزد فعالیت کرده و بسته های ارزاق میان آنها توزیع می کنند.
حسینی طیب عنوان کرد: براساس لیستی که تهیه شد اقلام میان 450 کارگر روزمزدی که به دلیل بیماری کرونا بیکار شدند،توزیع شد که این اقلام شامل برنج، روغن، ماکرونی ورب گوجه است.

وی با بیان اینکه 15 نفر از طلاب و دانشجویان در گروه جهادی شهید علیمردانی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: روز16 شعبان جلسه ای توسط اعضای این گروه جهادی برگزار شد و با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رسیدگی به نیازمندان توزیع بسته های حمایتی مورد تاکید قرار گرفت.

مسئول گروه جهادی شهید علیمردانی خاطرنشان کرد: پیش از این فعالیت جهادی برای رسیدگی به محرومین وجود داشت ولی با توجه به منویات رهبری رسیدگی به نیازمندان مورد تاکید قرار گرفت، ماه مبارک رمضان نیز برنامه این گروه جهادی ادامه دارد و ارزاق تهیه و میان مستمندان استان توزیع می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdo90j.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما