> ‌بیمارستان الهادی قم بعد از چند دهه بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود | قم نیوز
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 87740
منبع : خبرگزاری تسنیم

‌بیمارستان الهادی قم بعد از چند دهه بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم اضافه شدن دو بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و مادر به چرخه درمانی استان را مورداشاره قرار داد و گفت: با افزوده شدن این دو بیمارستان، شاید دیگر توجیهی برای راه‌اندازی بیمارستان الهادی نداشته باشیم.
‌بیمارستان الهادی قم بعد از چند دهه بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود
‌بیمارستان الهادی قم بعد از چند دهه بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی یکی از ظرفیت‌های بیمارستانی استان را استفاده از بیمارستان الهادی عنوان کرد و اظهار داشت: این بیمارستان که در حال حاضر در اختیار مرکز خدمات حوزه است، قریب به چند دهه می‌شود که بلاتکلیف و بلااستفاده مانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به مکاتبات دفتر فنی استانداری با مرکز خدمات حوزه پیرامون بیمارستان الهادی گفت: دفتر فنی مکلف به تهیه گزارشی در خصوص وضعیت موجود این بیمارستان ازنظر سازه‌ای و معماری شد.

وی بیان کرد: با توجه به قدیمی بودن این پروژه، در بخش سازه‌ای نتایج خوبی به دست آمد و به این نتیجه رسیدیم که سازه این بیمارستان قابل دفاع و استحکام‌بخشی است اما  در زمینه معماری و فضای درمانی با موانع و مشکلاتی روبرو هستیم.

به گفته بهشتی با توجه به اینکه ساخت یک بیمارستان ازنظر معماری به تخصص خاصی نیاز داشته و هر معماری نمی‌تواند بیمارستان را طراحی کند؛ درنتیجه با توجه به قدیمی بودن پروژه الهادی بعید به نظر می‌رسد این بیمارستان را یک شرکت که تخصص‌های لازم برای ساخت بیمارستان را داشته طراحی کرده باشد؛ درنتیجه باید بعد از اتمام گزارش دفتر فنی، مرکز خدمات حوزه به نتیجه نهایی پیرامون بهره‌برداری و یا تغییر کاربری بیمارستان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم اضافه شدن دو بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و مادر به چرخه درمانی استان را مورداشاره قرار داد و گفت: با افزوده شدن این دو بیمارستان شاید دیگر توجیهی برای راه‌اندازی بیمارستان الهادی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت به نتیجه رسیدن این گزارش به دنبال تأمین منابع مالی خواهیم رفت، اگر  وزارت بهداشت اعلام کند که این بیمارستان قابلیت بهره‌برداری دارد اقدام به تکمیل و بهره‌برداری این بیمارستان خواهیم کرد؛ در غیر این صورت باید کاربری دیگری برای این بیمارستان تعریف شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxedc.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما