پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 88169
منبع : خبرگزاری فارس

صعود 10 کاراته‌کای قم به مرحله دوم مسابقات کشوری

قم نيوز : کاراته‌کاهای دختر و پسر استان قم با عبور از مرحله نخست مسابقات مجازی سبک‌های آزاد کاراته کشور به جمع برترین‌ها و مدعیان کسب رتبه‌های برتر پیوستند.
صعود 10 کاراته‌کای قم به مرحله دوم مسابقات کشوری
صعود 10 کاراته‌کای قم به مرحله دوم مسابقات کشوری
به گزارش قم نیوز نفرات راه یافته به مرحله دوم پیکارهای مجازی کاراته سبک‌های آزاد کشور باید فیلم کاتای اجرایی خود را با رعایت اصول اعلام شده توسط فدراسیون کاراته در مکان ثبت‌نام خود روی سایت این فدراسیون بارگذاری کنند، ضمن اینکه طبق اعلام سازمان لیگ، در مرحله دوم امکان اجرای کاتای تکراری وجود ندارد.

در مسابقات دسته پسران رده سنی بزرگسالان بالای 18 سال دارای درجه فنی قهوه‌ای و مشکی و از گروه نخست سیدمحمد صادق ابوطالبی نماینده استان قم بعد از رقبای اهل استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و کردستان در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در گروه دوم همین رقابت‌ها نیز قم یک نماینده به نام مهدی گل‌وردی در جمع چهار نفر برتر دارد که بعد از عادل باوی از خوزستان، محمدشایان رحیمی از کردستان و سینا جعفری‌یدکی از خراسان‌رضوی رتبه چهارم را در اختیار گرفته است، ضمن اینکه محمدحسین رستمی‌زاده دیگر نماینده قم در مکان هشتم این جدول است.

در همین رده سنی و در درجه فنی زیر قهوه‌ای رقابت مجازی سبک‌های آزاد کاراته کشور، محمدرضا جعفری به نمایندگی از استان قم حضور یافت و عنوان دوم را به خود اختصاص داد، در شرایطی که علی آگاه از استان فارس رتبه نخست را کسب کرد و علی زعفرانی از خراسان‌رضوی سوم شد.

در بخش دختران نیز یک نماینده قم در کاتای دختران جوان کشور در بخش کنترلی کمربند قهوه‌ای و مشکی به نام هدیه سادات موسوی در گروه چهارم در رده هفتم جدول جای گرفت و به مرحله بعد رسید، ضمن اینکه نرگس فدایی در گروه دوم مسابقات کاتای رده سنی نوجوانان و در بخش کنترلی کمربند زیر قهوه‌ای به مرحله دوم رسید.

زهرا اخویان نیز در گروه سوم، مهسا وحیدی‌فر در گروه ششم، فاطمه حبیب‌اللهی کاتای نونهالان و در بخش کنترلی زیر قهوه‌ای راهی مرحله دوم شدند، همچنین فاطمه اخویان در کاتای رده سنی نونهالان و در بخش کنترلی کمربند قهوه‌ای و مشکی با ایستادن در جایگاه دوم گروه دوم به مرحله دوم رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb98bw.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما