دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 88682
منبع : خبرگزاری تسنیم

3 سوله کارخانه چسب قم آتش گرفت

قم نيوز : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: حریق در سه سوله کارخانه چسب قم با اعزام تیم‌های عملیاتی اطفاء شد.
۳ سوله کارخانه چسب قم آتش گرفت
۳ سوله کارخانه چسب قم آتش گرفت
به گزارش قم نیوز حمید کریمی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی صبح امروز در قم اظهار داشت: ساعت 10 و 30 دقیقه امروز صبح به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد حریقی در کوچه 12 خیابان شهید خداکرم در یک کارخانه تولید چسب اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: پس از اعلان حادثه، خودروهای عملیاتی در اسرع وقت به محل اعزام شدند و با توجه به وسعت حریق که سه سوله بزرگ را درگیر حریق کرده بود، 8 دستگاه خودروی عملیاتی آتش‌نشانی و 3 دستگاه خودروی آبدهی و دو دستگاه آبدهی شهرداری به همراه لودر و با بیش از 40 نیروی آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه حریق به‌موقع اطفا شد و نیروهای آتش‌نشانی اجازه ندادند حریق به سوله چهارم برسد، همچنین از ریزش سقف کارخانه جلوگیری کردند.

کریمی بیان کرد: کارگری که در کارخانه مشغول به کار بوده با دیدن شعله‌ای، اقدام به اطفای حریق می‌کند اما نمی‌تواند آن را خاموش کند و در نتیجه حریق به سوله‌های بزرگ سرایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات تمامی کارگرها به سرعت خارج شدند و هیچ مصدومی نداشتیم تا اینکه حریق به طور کامل اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در جهت بررسی بیشتر، تیم علت‌یابی به محل حریق اعزام می‌شود و پس از ارزیابی دقیق، علت حادثه را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb50bw.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما