دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 88684
منبع : خبرگزاری تسنیم

60 میلیارد تومان در بوستان‌ هزار هکتاری شهر قم هزینه می‌شود

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: امسال تنها در سه بوستان از مجموعه بوستان‌های هزار هکتاری شهر قم یعنی بوستان‌های کوثر، خضر و زائر ۶۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.
۶۰ میلیارد تومان در بوستان‌ هزار هکتاری شهر قم هزینه می‌شود
۶۰ میلیارد تومان در بوستان‌ هزار هکتاری شهر قم هزینه می‌شود
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی‌زاده با اشاره به پیگیری شهرداری برای تکمیل بوستان هزار هکتاری در جنوب شهر قم اظهار داشت: از جمله بوستان‌هایی که داخل طرح بوستان هزار هکتاری بوده می‌توان به بوستان کوثر، بوستان خضر و چند بوستان دیگر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این بوستان‌ها در شهر قم منحصربه‌فرد بوده و فرا منطقه‌ای هستند افزود: بوستان‌های مجموعه هزار هکتاری به جز اینکه وسعت بسیاری دارند، به خاطر موقعیت توپوگرافی می‌تواند بهانه خوبی برای ورزش شهروندان باشند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به قرار گرفتن باغ‌موزه دفاع مقدس در ابتدای بوستان هزار هکتاری شهر قم گفت: پیاده‌روسازی در طرفین این پروژه انجام‌شده و در حال تکمیل روشنایی محوطه هستیم و امیدواریم که کل این کارها امسال انجام شود.

وی با اشاره به قرارگیری بوستان خضر نبی(ع) حدفاصل بلوار شهید آوینی تا شهدای گمنام خضر ادامه داد: عملیات خاک‌برداری این بوستان تمام‌شده و بعضی قسمت پیاده‌روسازی انجام  و سکوهای نشیمن احداث‌شده است.

به گفته حلوایی‌زاده در کنار تجهیز کارگاه برای انجام کارهای روشنایی بوستان خضر، فاز نخست بوستان زائر هم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم که فازی از این سه بوستان تا پایان شهریور تکمیل شود اضافه کرد: در بوستان زائر که بزرگ‌ترین بوستان این مجموعه محسوب می‌شود، مسیر دوچرخه‌سواری و زمین ورزش‌های مختلف دیده‌شده که به‌صورت فازبندی در حال احداث است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdo90j.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما