چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 88743
منبع : خبرگزاری تسنیم

سردمداران خون‌آشام رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه آرامش حقیقی نداشتند

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در ‌حج و زیارت گفت: تاریخ ننگین رژیم غاصب‌صهیونیستی، بارها شاهد جنایت، نسل‌کشی، قتل عام و انواع ستم‌ها بوده و هرگز نتوانسته آرامشی حقیقی را برای سردمداران خون‌آشامش فراهم کند.
نماینده ولی‌فقیه در ‌حج و زیارت: سردمداران خون‌آشام رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه آرامش حقیقی نداشتند
نماینده ولی‌فقیه در ‌حج و زیارت: سردمداران خون‌آشام رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه آرامش حقیقی نداشتند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در دومین روز از نشست کنگره بین المللی قدس شریف که در دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت استان قم برگزار شد، اظهار‌داشت: اکنون برای اعتراف و عقب‌نشینی اسرائیل دیگر به 33 روز و 22 روز نیازی نبوده و حتی دیگر 8 روز و کمتر هم برای پشیمانی غاصبان کافی است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت افزود: فلسطین سرزمینی است که وقایع فراوان و مهمی را در طول تاریخ چند هزار ساله خود شاهد بوده این درحالی است که تاریخ ننگین رژیم غاصب‌صهیونیستی، بارها شاهد جنایت، نسل‌کشی، قتل‌عام و انواع ستم‌ها بوده و هرگز نتوانسته آرامشی حقیقی را برای سردمداران خون‌آشامش فراهم کند.

نواب بیان کرد: در دورانی از تاریخ، اتحاد کشورهای‌اسلامی در نبردی شش‌روزه میدان مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل را شکست خورده ترک کرد و در زمانی اسرائیل نه فقط به حفظ حدود حاکمیت داخلی خود قانع نبود که حتی علاوه بر بخش اعظم سرزمین متعلق به فلسطینیان، مناطقی از کشورهای همجوار را نیز غاصبانه تصرف کرد.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر روزی اسرائیل با اشغال صحرای سینا، بلندی‌های جولان، کرانه غربی و حتی تصرف بخش‌هایی از لبنان آرزوی تصرف بحر تا نهر را نه فقط در اذهان بیمار، نهان‌خانه توطئه‌گران و پروتکل‌های پنهان خود که در متون آشکار و منابع رسانه‌ای خویش به نمایش گذاشته بود، ناگاه با طلوع خورشید انقلاب اسلامی ایران ورق برگشت.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارتعنوان‌کرد: اکنون آزادگان جهان در آستانه روز جهانی قدس و در ماه مبارک‌رمضان که ماه بیداری و غفلت‌زدایی است، به یاد بزرگ شهید عدالت امیر‌المومنین(ع) در چنین زمانی می‌افتند و گوش به‌ندای جاودانی و ماندگار او می‌دهند که تکلیف و مسیر همه را در سخنی به فرزندان برومندش در کلامی به کوتاهی یک جمله و بلندی تارک تاریخ به نمایش گذاشت‌که "کُونَا لِلظَّالِمِ‏ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْنا".

نواب گفت: رژیم غاصب صهیونیستی امروز آماده شده به‌جای ادعای موهوم مالکیت موروثی سرزمین فلسطین، با پرداخت هزینه معامله قرن را رقم بزند، اما ملت مبارز فلسطین می‌داند که استقلال و شرف کالایی نیست که بتوان با متاع جهان معامله کرد و بنابراین همین نکته بود که سبب شد معامله قرن جوانه نزده بلکه در نطفه خشک شود.

وی با بیان این که غارتگری که روزی به حکومت از بحر تا نهر می اندیشید اکنون پشت دیوارهای آهنی خزیده تا خود را از مقابله مبارزان در امان نگه دارد، افزود: این رژیم غاصب که به پروژه‌هایی همچون گنبد آهنین دل خوش کرده بود اکنون رخنه شکاف در گنبد خیالی خود را در برابر موشک‌ها و راکت‌های رزم‌آوران مشاهده می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت‌ خاطرنشان‌کرد: امروز صدای مظلومیت فلسطین را همگان با گوش‌های‌مان می‌شنویم و به خاطر داریم که پیامبر(ص) فرمودند: "مَنْ‏ سَمِعَ‏ رَجُلًا یُنَادِی‏ یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏" اگر نسیم بیداری بر جان مسلمانان وزیده و قلب‌های آنان را از غفلت دنیازدگی و رخوت رفاه‌طلبی هوشیار کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtaeo.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما